کد خبر: 963306
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
سردار غلامرضا سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خوشبختانه امروز امنیت کشور ما در همه استان‌ها به‌ویژه در استان‌های مرزی در دنیا مثال‌زدنی است و در سایه امنیت شاهد اعتلا، آبادانی، پیشرفت و توسعه کشور هستیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلام‌رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدای سنندج در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسائل مهمی که در کانون توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم بود که ابتدا با جهاد سازندگی شروع شد و این امر مهم توسط بسیج سازندگی در کشور و استان‌ها با همت گروه‌های جهادی و همکاری مسئولین دولتی ادامه پیدا کرد

سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیار زیادی در سراسر کشور از جمله استان شهیدپرور و ولایت‌مدار کردستان در حال اجرا است که انشالله در برنامه‌هایی که امروز عزیزان زحمت‌کش و پرتلاش ما در استان انجام داده‌اند به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: توسعه و امنیت دو بال حرکت یک کشور هستند و نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی هر دو راهبرد را در دستور کار قرار داداده است البته طبیعی است که امنیت باید وجود داشته باشد تا ما بتوانیم مراحل توسعه را به پیش ببریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: خوشبختانه امروز امنیت کشور ما در همه استان‌ها بویژه در استان‌های مرزی در دنیا مثال‌زدنی است و در سایه همین امنیت ما شاهد اعتلا، آبادانی، پیشرفت و توسعه کشور هستیم.

وی گفت: در طول چهل سال گذشته مردم استان‌های کردنشین که مردمی وفادار، انقلابی، ولایت‌مدار و میهن‌دوست هستند ثابت کردند که اجازه نخواهند داد کسانی تحت هر عنوان، هر پوشش و هر نامی کوچکترین خدشه‌ای به امینت استان وارد کنند و نهاد‌های مسئول امنیت ازجمله سپاه انقلاب اسلامی، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج دلاور و فداکار و دستگاه‌های امنیتی با پشتیبانی خوب مردمی امنیت پایداری را در استان رقم زده‌اند.

سلیمانی تاکید کرد: شهدای استان کردستان سند گویای حضور مردم کردستان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: شهدای کردستان جانشان را فدا کردند تا ما شاهد این امنیت باشیم و طبیعتا نه تنها در استان کردستان بلکه در هیچ جای ایران اسلامی هیچ کسی نمی‌تواند کوچکترین خللی به امنیت کشور وارد کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخشی دیگر از سخنان خود به طرح هر مسجد یک خانه ویژه مناطق سیل‌زده اشاره کرد و گفت: در طرح «جهاد همبستگی» که سازمان بسیج برنامه‌ریزی کرد تا امروز با همت مردم، کمک‌های دولت و تلاش گروه‌های جهادی برای هشت هزار واحد تعمیری و احداثی توافق شده و سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در حال توافق است که در مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد از واحد‌های مسکونی مناطق سیل‌زده استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان در دست احداث و یا در دست تعمیر است.

وی ادامه داد: بقیه آماری که هدف‌گذاری شده بود انشالله با فراهم شدن زمینه‌های لازم برای هماهنگی با بخش‌های دولتی و نهاد‌های مسئول هم اعلام خواهد شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار