کد خبر: 963179
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی
مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: امید است در حوزه دین و زیر پرچم اسلام و ولایت خدمتگزار نظام اسلامی باشیم و بتوانیم مطالبات مدنظر در گام دوم انقلاب مبنی بر خودسازی و تمدن‌سازی برای رسیدن به طلوع ولایت عظما در عمل و انجام الزامات دوم انقلاب برسیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بنده سه سال در تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی حضور داشته و افتخار همکاری با انجمن‌ها، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، هیات‌های مذهبی، جامعه بانوان و فرهیخته استان و تمام سازمان مرتبط با این سازمان را داشتم.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی در عرصه فرهنگی و دینی فعال است، گفت: به یاری مجامع یاد شده کارهای فاخر در حوزه قرآن، تبلیغ و حوزه‌های مختلف فرهنگی صورت گرفت.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در سه سال اخیر۶۸۰ موسسه قرآنی در استان همه تلاش خود را کرده‌اند که در عرض سه سال از جایگاه یازدهم به جایگاه دوم کشوری رسیدیم.

وی متذکر شد: در کنار کارهای تبلیغی،۸۱ هزار نفر روز تبلیغ در سال جاری اتفاق افتاد به طوریکه سه سال پیش ۳۳ روحانی مستقر به صورت دائم فعال بودند که الان ۱۳۰ نفر روحانی مستقر در سطح استان فعال هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با قدردانی از زحمات امام جمعه تبریز و همه زحمت‌کشان در مجموعه تبلیغات اسلامی، گفت: از زمانی که حاج آقای قمی( رئیس تبلیغات اسلامی کشور) به سازمان منصوب شده است، شاهد یک تحول عظیمی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کاری صورت گرفت و مورد رضای پروردگار بود، خدا را شاکرم ولی اگر تقصیر و قصوری بود از خداوند متعال عذرخواهی می‌کنم.

حسینی ادامه داد: خدا را شاکر هستم که مدیریت را به عزیزی می‌سپارم که در عرصه فرهنگی یک چهره فعال بوده و با صلابت و پرتلاش در این عرصه حضور دارد.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان یک سرباز و همراه کوچک در مجموعه جدیدی که خادم قرآن و عترت است، حضور خواهم داشت، گفت: امید است در حوزه دین و زیر پرچم اسلام و ولایت خدمتگزار نظام اسلامی باشیم و بتوانیم مطالبات مدنظر در گام دوم انقلاب مبنی بر خودسازی و تمدن‌سازی برای رسیدن به طلوع ولایت عظما در عمل و انجام الزامات دوم انقلاب برسیم و با دست پرتوان رهبر معظم انقلاب،پرچم را به آن خورشید ولایت برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر