کد خبر: 963103
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
آن چیزی که سبب قرار گرفتن ما در لیست تحریم شد، کنفرانس افق نو بود که بسیاری از مخالفان واقعی امریکا که اساتید دانشگاهی یا کسانی که مسئولیت دولتی داشتند، در این کنفرانس شرکت کردند و ششمین دوره این کنفرانس که با حمایت آستان قدس بود، سبب عصبانیت آن‌ها شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: نادر طالب‌زاده با درج این جملات در فضای مجازی نوشت: من ۱۰ سال است که امریکایی‌های منتقد را در تلویزیون آورده‌ام. در «برنامه راز» بسیاری از آن‌ها آمده‌اند. در این ۱۰ سال که مشغول افشای تزلزل جهانی امریکا بودیم و افرادی که عموماً سانسورشده‌های امریکایی هستند در این برنامه حضور داشته‌اند، چون در فضای رسانه‌ای ایران روی این موضوع کار می‌کردیم بدیهی بود که مورد هدف قرار خواهیم گرفت، اما آن چیزی که سبب قرار گرفتن ما در لیست تحریم شد، کنفرانس افق نو بود که بسیاری از مخالفان واقعی امریکا که اساتید دانشگاهی یا کسانی که مسئولیت دولتی داشتند، در این کنفرانس شرکت کردند و ششمین دوره این کنفرانس که با حمایت آستان قدس بود، سبب عصبانیت آن‌ها شد.
این فعال فرهنگی چندی پیش نیز در این باره نوشته بود: چند هفته پیش سه مأمور پلیس فدرال امریکا ساعت ۶:۳۰ صبح به منزل یکی از مهمانان کنفرانس افق نو می‌روند و وارد خانه وی شده و ۲۰ دقیقه از وی درباره کنفرانس افق نو بازجویی می‌کنند. من این موضوع را افشا نکرده بودم تا اینکه این مهمان کنفرانس گفت بدون ذکر نام وی مشکلی برای افشای این موضوع وجود ندارد.
مقامات امریکا از این عصبانی هستند که کارمند‌های قدیمی شجاع امریکایی به ایران می‌آیند و آن چیزی را که در کتاب‌های خود نوشته‌اند بیان می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار