کد خبر: 963070
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
در این مقاله قصد داریم شما را با اناع دستگاه جوجه کشی ایرانی و خارجی اشنا کرده و سپس طریقه خرید هر را به شما اموزش دهیم. در انتهای اینه مقاله شما متوجه خواهید شد که با دلار هزار تومانی هم میشود دستگاه جوجه کشی خارجی خرید.
دستگاه جوجه کشی چیست؟ ماشین جوجه کشی سامانه‌ای است بسته، که شرایط محیطی آن به گونه‌ای تعبیه میشود که بهترین فضا برای رشد و پرورش تخم نطفه دار ایجاد شود. به کمک ماشین جوجه کشی میتوانید بدون مرغ مادر جوجه آوری کنید.
 
دستگاه جوجه کشی
آیا هر کسی توانایی خرید دستگاه جوجه کشی خارجی را با این قیمت‌های سرسام آور دارد؟! متاسفانه با وجود تحریم‌ها وارد کردن دستگاه جوجه کشی هواباتور آمریکا، برینسا بریتانیا، آرکام کره بسیار دشوار میباشد از طرفی حتی بعد ازوارد کردن نسخه اورجینال این دستگاه‌ها فروش ان‌ها با قیمت‌های بالا اتفاق میافتد و خرید این گونه دستگاه‌ها برای عموم مردم عملا غیرممکن است. از طرفی اکثر شرکت‌هایی که ادعا میکنند نسخه اصل این دستاه را ارائه میدهند کلاهبردار بوده و منتاژ ایرانی و بعضا چینی دستگاه‌ها را با عنوان‌های کره‌ای، ترکیه‌ای و حتی آمریکایی عرضه میکنند.

توجه داشته باشید که در این شرایط بهترین انتخاب دستگاه جوجه کشی با کیفیت و خوب ایرانی میباشد شما با خرید دستگاه جوجه کشی ایرانی از خدماتی همچون خدمات پس از فروش و گارانتی شرکتی برخوردار خواهید بود که در دستگاه‌های جوجه کشی خارجی این امکان وجود ندارد، زیرا که قطعات یدکی آن‌ها در ایران وجود نداشته و یا اگر وجود داشته باشد تعمیر دستگاه در ایران مقدور نیست. لازم به ذکر است که دستگاه‌های جوجه کشی ایرانی را نیز اگر از شرکت‌های نامعتبر خرید کنید فقط کلمه خدمات پس از فروش را قبل از خرید خواهید شنید و پس از پرداخت و خرید نهایی دیگر هیچ فعالیتی از ان شرکت نخواهید دید.

قیمت ماشین جوجه آوری یکی از موارد مهم از نظر کاربران میباشد در واقع قیمت مناسب هر کالایی به معنی گران و یا اازن بودن نیست بلکه قیمت مناسب با توجه به نوع کالا و کیفیت ان بررسی میشود گاهی ممکن است دستگاه جوجه کشی با قیمت یک میلیون تومان گران به نظر برسد، اما دستگاه مشابه‌ای با قیمت ۵ میلیون تومان مناسب به نظر آید، زیرا قطعات اولیه، نوع منتاژ، راندمان دستگاه، عمر مفید دستگاه و.. از جمله موارد تاثیر گذار در قیمت دستگاه است. اگر به دنبال قیمت‌های واقعی دستگاه‌ها میباشید به صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی مراجعه نمایید.
 
دستگاه جوجه کشی را با دلار هزار تومانی بخرید
ماشین جوجه کشی ظرفیت‌های متفاوتی دارد و با توجه به ظرفیت خود در دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی قرار میگیرد کوچکترین ماشین جوجه کشی ظرفیت ۱۰ تایی داشته و متعلق به شرکت کاکس ماشین میباشدو بزرگترین ماشین جوجه کشی ظرفیت ۶ هزار تایی دارد. لازم به ذکر است که بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی ماشین جوجه کشی سفارشی نیز ارائه میدهند که در این حالت خریدار ظرفیت و بسیاری از ویژگی‌های دستگاه جوجه کشی خود را (از جمله ظرفیت، بدنه، نوع سنسور و موتور...) مشخص میکند شما میتوانید از این طریق ماشین جوجه کشی اختصاصی خود را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه جوجه کشی خانگی میتوانید به فروشگاه چیکن هچ مراجعه کرده و اطلاعات کاملی درباره تک تک تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی به دست آورید.

فروشگاه چیکن هچ مرجع تخصصی ماشین جوجه کشی میباشد شما در این وبسایت انواع ماشین جوجه کشی را با تنوع بالا مشاهده میکنید وصفحات نقد و بررسی شرکت‌های تولیدکننده ماشین جوجه آوری و تحلیل محصولات تک تک ان‌ها را در اختیار دارید توجه داشته باشید که شما بعد این صفحات به یک کارشناس ماشین جوجه گیری تبدیل خواهید شد و میتوانید بصورت حرفه‌ای و به تنهاغیی هر کدام از دستگاه‌ها را تحلیل نموده و بهترین دستگاه را برای خرید انتخاب کنید. در حقیقت فروشگاه چیکن هچ به عنوان شخصی ثالث کاملا صادقانه حقایق را درباره محصولات شرکت‌های مختلف در اختیارب شما قرار میدهد. اگر شما فقط چند مطلب کوتاه در فضای وب مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که هرکدام از شرکت‌ها قطعات اولیه خود برا بهترین مینامند و تشخیص اینکه کدام یک واقعیت است بسیار دشوار است! این در حالی است که شرکت بلدرچین دماوند بدنه فلزی و گروه صنعتی اسکندری بدنه PVC و شرکت ایزی باتور بدنه ABS را بهترین بدنه برای ماشین جوجه کشی مینامد. اما کداخم یک بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال به فروشگاه چیکن هچ مراجعه نمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار