کد خبر: 963044
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تیم والیبال جوان ایران امروز برای هموار کردن مسیرش در راه صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به پیروزی برابر آرژانتین نیاز دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین می‌رود. آرژانتینی‌ها در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های مصر، کوبا و کره جنوبی همگروه بودند و توانستند تیم‌های مصر و کره جنوبی را مغلوب کنند، اما از پس تیم کوبا بر نیامدند و نتیجه را به این تیم واگذار کردند. با این حال به عنوان تیم نخست راهی مرحله دوم رقابت‌ها شدند و در گروه F در کنار تیم‌های ایران، ایتالیا و بحرین قرار گرفتند.

ستاره این تیم لوسیانو پالونسکی نام دارد که پیراهن شماره ۷ را بر تن می‌کند و در هر ۳ بازی تیمش در محله مقدماتی به عنوان امتیازآورترین بازیکن شناخته شد. دیگر بازیکن خطرناک و زهردار آرژانتین بازیکن شماره ۹ این تیم است که فردریکو خوزه سه آ نام دارد. در کل آرژانتین تیمی تاکتیکی و البته مرموز است که برای هر لحظه از بازی برنامه دارد و جوانان والیبالیست ایران کار سختی برای پیروزی مقابل این تیم خواهند داشت.

عطایی و شاگردانش نیاز مبرمی به پیروزی مقابل آرژانتین دارند و حتی می‌توان این طور عنوان کرد که مهمترین بازی ایران در مرحله دوم مقابل تیم آرژانتین است. اگر تیم ایران بتوانند آرژانتین را شکست دهند نیمی از راه صعود به مرحله نیمه نهایی را طی کرده است. البته حضور یا عدم حضور امیرحسین توخته در این بازی مشخص نیست و باید دید این بازیکن می‌تواند مقابل آرژانتین بازی کند یا خیر.

در مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان همه تیم‌ها تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده حریفان را از پیش رو بردارند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند و اینگونه نیست که در چنین رویداد مهمی به دنبال آزمون و خطا باشند. سطح بالای این دوره از رقابت‌های والیبال جوانان جهان مصداق همین موضوع است و می‌توان امیدوار بود تیم جوانان ایران بتواند بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار