کد خبر: 963026
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
سرویس ایران جوان آنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان بوشهر از تکمیل و واگذاری هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان کمیته امداد استان تا بهمن‌ماه امسال خبر داد.
احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با اشاره به تکمیل یکهزار واحد مسکن روستایی مددجویان بوشهر گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۵۰ میلیارد تومان از محل منابع خارج از بودجه این نهاد و کمک‌های مردمی هزینه شده است.
وی از توانمندی خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و اظهار داشت: امسال تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان در این زمینه تخصیص یافته است. لطفی این اعتبارات را شامل منابع دولتی، امدادی و تسهیلات قرض‌الحسنه و کم‌بهره بانکی دانست و افزود: این هزینه‌ها در مجموع برای حدود ۴۰۰ هزار خانواده تحت حمایت به اشکال بلاعوض و معوض هزینه خواهد شد. وی تصریح کرد: نیمی از این هزینه‌ها به شکل معوض و در راستای ایجاد زمینه‌های کار و کسب خانواده‌ها (اشتغال) و همچنین کارگشایی پرداخت می‌شود. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: نیمی دیگر از این اعتبارات نیز در بخش‌های معیشتی، فرهنگی، بهداشت و درمان و سلامت، مسکن، کمک به امر ازدواج جوانان، بیمه‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار، کمک به ایتام، تحصیل دانش‌آموزان و کمک هزینه شهریه دانشجویان تخصیص می‌یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار