کد خبر: 963002
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:
کمیته امداد استان اصفهان از ابتدای سال جاری طرحی برای جمع‌آوری تعدادی از صندوق‌های صدقه معابر که در محل‌های کم تردد و همچنین در معرض خطر سرقت قرار دارند، در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به گسترش روزافزون فناوری‌های ارتباطی و روش‌های الکترونیکی پرداخت در کشور، گفت: این نهاد نیز هم‌راستا با جدیدترین تحولات روز در این زمینه سامانه‌های گوناگونی برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان ایجاد کرده است و راهبرد کمیته امداد در همه زمینه‌ها و به‌ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی حرکت به سمت گسترش روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 458 هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در معابر، اماکن عمومی و منازل شهروندان اصفهانی توزیع‌شده است، گفت: از ابتدای سال جاری طرحی برای ساماندهی تعدادی از صندوق‌های معابر که در محل‌های کم تردد و همچنین در معرض خطر سرقت قرار دارند، آغازشده است.

متین پور افزود: به‌جای این صندوق‌ها یک تابلوی اطلاع‌رسانی در رابطه با روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری پرداخت صدقه و سایر کمک‌ها نصب می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین روش‌های الکترونیکی در دسترس عموم برای پرداخت صدقه، گفت: کد پرداخت #031*8877*، سامانه پیامکی 8877، نرم‌افزارهای سنا و سکه، سامانه پرداخت 096887 در بستر تلفن همراه و ثابت و همچنین پایگاه اینترنتی emdad.ir در بستر اینترنت در اختیار مردم نیکوکار استان اصفهان قرار دارد.

متین پور با تأکید بر اینکه کلیه هزینه‌های مربوط به تخلیه، گسترش و تعمیر و نگهداری صندوق‌های صدقه از محل بودجه دولتی کمیته امداد اصفهان تأمین می‌شود و ریالی از صدقه پرداختی توسط مردم در این زمینه هزینه نمی‌شود، گفت: الکترونیکی شدن پرداخت صدقه به صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی و همچنین افزایش سرعت انتقال کمک‌های مردمی به نیازمندان کمک می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در انتها تأکید کرد: جمع‌آوری صدقه به روش سنتی و بر مبنای صندوق‌های فیزیکی به قوت خود باقی است و جایگزینی این صندوق‌ها با روش‌های الکترونیکی در یک روند بلندمدت دنبال می‌شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها