کد خبر: 963000
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
در نشست ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش البرز مطرح شد که میانگین نمرات امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۸ دانش آموزان این استان بالاتر ازمیانگین نمرات کشوری شد.

امسال بهبود درصد قبولی و میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم نظری استان البرز روند چشمگیری داشته است.

سرپرست معاونت متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در نشست ستاد امتحانات این استان اظهار داشت: در خرداد ماه امسال ۲۲ هزار و ۷۳۵ نفر در امتحانات پایه دوازدهم نظری شرکت کردند.

مهریار کرمی خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی البرز در ۱۰۱ حوزه امتحانی برگزار شد که بالغ بر ۲۰۲ هزار برگه امتحانی در ۹ حوزه، تصحیح و نتایج آن به موقع اعلام شد.

وی یادآور شد: موضوعی که در نتایج خرداد ماه چشم گیر و قابل توجه بود به جز یکی از مناطق، در ۷ منطقه‌ی دیگر استان، میانگین قبولی بالاتر از کشور بوده است.

کرمی تصریح کرد: میانگین نمره دانش آموزان پایه دوازدهم نیز در ۶ منطقه آموزش و پرورش استان از مجموع ۸ منطقه، بالاتر از میانگین کشور بود و در این خصوص اکثر مناطق رشد قابل توجهی نسبت به سال ۹۶ داشتند.این مسئول یادآور شد: بیشترین رشد میانگین نمرات و قبولی در امتحانات نهایی را نسبت به خرداد ۹۶، آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد به خود اختصاص داد به طوری که، ۱۸۲ رتبه صعود را در میان ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به دست آورد.

وی در زمینه برگزاری امتحانات شهریورماه نیز عنوان کرد: پیش بینی می‌شود در امتحانات شهریور ماه حدود ۱۰ هزار نفر دانش آموز با آمار ۳۴ هزار نفر درس شرکت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار