کد خبر: 962879
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
قهرمان وزنه برداری المپیک گفت: از لحظه آسیب دیدگی تاکنون رئیس کمیته ملی المپیک شخصا موضوع درمان و اعزامم به آلمان را پیگیری کرده و احتمالا امروز یا فردا راهی این کشور می‌شوم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سهراب مرادی قهرمان المپیک و جهان در رشته وزنه برداری در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: بسیار امیدوارم با کمک پزشک متخصص ایرانی که در آلمان حضور دارد پروسه درمان کتفم را بدون عمل جراحی پشت سر بگذارم. اگر این اتفاق بیفتد دوران بازگشت به تمرین و پیگیری تمرینات سنگین خیلی کوتاهتر خواهد بود و به راحتی می‌توانم برنامه ریزی یکساله خود برای حضوری موفق در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پشت سر بگذارم.

او ادامه داد: از لحظه‌ای که خبر آسیب دیدگی ام منتشر شد آقای صالحی امیری با من در ارتباط است و روزی چند بار مکالمه تلفنی داریم. با دستور ویژه او بود که در اولین فرصت وقت سفارت و صدور ویزایم هماهنگ شد تا همین امروز و فردا راهی هانوفر شوم.
مرادی در پایان با تشکر از حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گفت: با وجود اینکه این وظیفه رئیس کمیته ملی المپیک نیست که شخصا پیگیر مسائل قهرمانان باشد، اما نگاه آقای صالحی امیری باعث دلگرمی همه ملی پوشان است تا بدانند که در بالاترین سطح ورزش هم کسی هست که آن‌ها را تحت نظر دارد و صدایشان را می‌شنود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار