کد خبر: 962851
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
بیشترین دلیل مراجعه افراد به آبفا با ۲۹ درصد مربوط به درخواست انشعاب آب و سپس اشتباه در مبلغ با ۱۳ درصد بوده است.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز، طی یک پژوهش و نظرسنجی انجام شده در سال ۹۷ که روی حجم نمونه ۸۵۶ نفری از مراجعان به امور و مناطق تابعه شرکت صورت گرفت ۸۹ درصد از آنها از نحوه عملکرد آبفا در حوزه های مختلف همچون: نحوه برخورد مدیران و کارکنان، انتقادپذیری کارکنان، سرعت ارایه خدمات، کیفیت اطلاعات، نحوه راهنمایی، احساس مسئولیت و تعهد، کارایی، تخصص کارکنان و بهداشت محیط و نظم اداری و ... اعلام کردند.
بر اساس این گزارش، بیشترین دلیل مراجعه افراد به آبفا با ۲۹ درصد مربوط به درخواست انشعاب آب و سپس اشتباه در مبلغ با ۱۳ درصد بوده است و بر اساس آزمون فریدمن از میان عوامل مختلف موثر بر افزایش رضایت مردم «بهداشت محیط» و «تخصص کارکنان» و «نحوه برخورد» بیشترین تاثیر را در افزایش رضایت شهروندان داشته اند.
گزارش روابط عمومی آبفای البرزحاکیست: شهروندانی که به طالقان، گرمدره و هشتگرد مراجعه کرده اند، بیشترین میزان رضایت را بیان کرده اند. شهرهای اشتهارد و ماهدشت در رتبه های بعدی قرار دارند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد بازرگانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
با سلام فقط امسال حدود دو ماه است که شدیدا به کم آبی دچار شده دهها بار با 122 تماس گرفته / به معاونت بهر برداری و رییس دفتر آبفای مهر شهر مراجعه حضوری / طرح شکایت در سایت آبفای البرز / همه بی نتیجه / فقط در شهرگلستان یکم مهر شهر دهها خانواده مثل ما گرفتار کم آبی شدید هستند / بقیه هم یا پمپ و تانکر قانونی یا از پشت کنتور/حال این آقایان با چه رویی اظهار میکنند که 89درصدد از عملکرد آبفای کرج راضی هستند بروند و جواب خدا را بدهند/ ما که اغلب اوقات حتی نمیتونیم طهارت کنیم تا چه رسد به حمام /به نمازمان نمیرسیم وبرای آب نخ نما 77000تومان هم باید قبض بدهیم ؟ وگرنه تهدید به قطع اب میشویم / حال چگونه نمی توانند با هزارن استفاده کننده ازپشت کنتور برخورد کنند جای تعجب است ...@
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار