کد خبر: 962752
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
شورای هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان لندن:
شورای هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان لندن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اقدام عجولانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دبیر منطقه بریتانیا در برگزاری انتخابات زودهنگام و نیز اعلام تعلیق خودسرانه کلیه فعالیت‌های انجمن لندن امری عجیب و سوال برانگیز است.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: انجمن اسلامی دانشجویان لندن با صدور اطلاعیه‌ای پیرو سوالات مخاطبین درباره انتخابات نمایشی و غیرقانونی برگزار شده به نام انتخابات انجمن لندن اعلام کرد: اقدام عجولانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دبیر منطقه بریتانیا در برگزاری انتخابات زودهنگام و نیز اعلام تعلیق خودسرانه کلیه فعالیت‌های انجمن لندن امری عجیب و سوال برانگیز است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّن کتَمَ شَهَادَةً عِندَهُ مِنَ اللّهِ؛ و چه کسى ستمکارتر است از آن کس که گواهى و شهادت الهى را که نزد اوست، کتمان میکند- بقره ۱۴۰،

۱- شورای هماهنگی انجمن لندن با پشتوانه اکثریت قاطع اعضاء و حمایت مخاطبین محترم، توانست با فاصله گرفتن از جوسازی‌های اخیر و بجای اقدام متقابل و با تکیه بر راهکار‌هایی قانونی و نیز با گفتگو با افراد ذی صلاح، مسائل پیشامده را حل کند.

به لطف حضرت باری، پس از بررسی مدارک و شواهد توسط مسئولین مربوطه، حقانیت شورای فعلی و رویه قانونی انجمن لندن محرز شده و این انجمن دانشجویی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

۲- اقدام عجولانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی و دبیر منطقه بریتانیا در برگزاری انتخابات زودهنگام و نیز اعلام تعلیق خودسرانه کلیه فعالیت‌های انجمن لندن توسط آن‌ها به همراه عدم پاسخگویی این دو نهاد برآمده از رای دانشجویان، امری عجیب و سوال برانگیز است که تا کنون پاسخ مناسبی برای این اقدام دریافت نشده و انگیزه‌های این کار همچنان برما پوشیده است.

۳- عضو کردن غیرقانونی ده‌ها نفر به عنوان عضو انجمن اسلامی دانشجویان لندن در سامانه اتحادیه طی چند روز جهت شرکت در انتخابات غیرقانونی، تخلف و فسادی گسترده و آشکار در برابر اساسنامه اتحادیه و انجمن لندن بوده که برای نخستین بار در تاریخ اتحادیه انجمن‌های اسلامی اروپا بصورت سازمان یافته تحت نظارت مستقیم دبیر اتحادیه صورت گرفته است که خود محل سوال و تعجب است.

۴- اعضای محترم انجمن لندن با رعایت قانون مداری و نیز حفظ حرمت و شان اتحادیه و دبیر منطقه بریتانیا و نیز با تلاش بی وفقه در راستای حل سوء تفاهمات توانست نشان دهد که در تنش‌ها و مسائل پیشامده می‌توان و باید حدود قانونی و اخلاقی را رعایت کرد و در ورطه «پرونده سازی، سو استفاده از اطلاعات شخصی و یا سخن چینی و سخن سازی» نیفتاد.

۵- در انتها شورای هماهنگی انجمن لندن اعلام می‌کند که درب این مرکز دانشجویی به روی همگان در برنامه‌های عمومی، کما فی السابق، باز است و دست دوستی خود را به سمت همه دانشجویان ایرانی مسلمان علاقه‌مند و دغدغه‌مند دراز می‌کند و با تاکید بر هم افزایی نیروها، بر اعتلای ایران اسلامی اهتمام می‌ورزد.

والسلام من اتبع الهدی
شورای هماهنگی انجمن اسلامی دانشجویان لندن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر