کد خبر: 962745
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
جلسه کمیته فنی تیم کشتی آزاد امید در حالی امروز با حضور مدیر فنی تیم‌های ملی و برخی مربیان برگزار شد که سرمربیان تیم‌های جوانان و امید در این نشست حضور نداشتند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفته گذشته اعلام شد جلسه کمیته فنی تیم کشتی آزاد امید امروز شنبه ۲۹ تیرماه در محل فدراسیون کشتی برگزار می‌شود. نشستی که بصورت ویژه برای تیم امید و در آستانه اعزام این تیم به رقابت‌های جهانی برنامه ریزی شده بود.

این در حالی بود که این جلسه قرار بود با حضور محسن کاوه مدیرفنی تیم‌های ملی، غلامرضا محمدی (سرمربی تیم ملی کشتی آزاد) علیرضا رضایی (سرمربی تیم کشتی آزاد امید) محمد طلایی (سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان) یداله اعتصامی، تقی اکبرنژاد، یعقوب نجفی جویباری، مصطفی میرعمادیان و مسعود مصطفی جوکار برگزار شود که البته اینگونه نشد!

بطوریکه این نشست، صبح امروز بدون حضور علیرضا رضایی و محمد طلایی برگزار شد که غیبت این دو سرمربی که سکان هدایت تیم‌های امید و جوانان را بر عهده دارند بسیار معنادار بود.

برخی از اهالی کشتی، غیبت این دو چهره را به تغییر و تحولات احتمالی رئیس فدراسیون کشتی در آینده‌ای نزدیک مرتبط می‌دانند که البته هنوز دلیل خاصی هم برای این غیبت عنوان نشده است
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار