کد خبر: 962727
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
روایت «عباس احمدی» از دیدار طنزپردازان با رهبری
عباس احمدی به دیدار شاعران طنزپرداز با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به هجونویسی بر ضد دشمنان انقلاب تاکید کرده و فرمودند: دشمنی ۲۰۰ ساله انگلیسی‌ها با ایران فرصتی را فراهم کرده و شاعران باید به این عرصه ورود کنند.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آ‌نلاین: عباس احمدی از شاعران طنزپرداز حاضر در دیدار با رهبر انقلاب اظهار داشت: این جلسه صمیمی به مدت دو ساعت و نیم ادامه داشت و جمعی از شاعران در آن حضور داشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه به نظر من در شرایط کنونی صرف حدود دو ساعت زمان از سوی رهبر انقلاب برای شاعران ارزشمند است، گفت: در این دیدار ابتدا برخی از شاعران نظرات و نقد‌های خود را در راستای برخی مسایل پیرامون شرایط طنز در کشور ارائه کردند و برخی از شاعران نیز اشعار طنز خواندند.

احمدی ضمن اشاره موارد مطرح شده در این دیدار گفت: رهبر انقلاب در این دیدار به هجونویسی بر ضد دشمنان انقلاب تاکید کرده و فرمودند: دشمنی ۲۰۰ ساله انگلیسی‌ها با ایران فرصتی را فراهم کرده و شاعران باید به این عرصه ورود کنند.

وی افزود: معظم‌له در بخش دیگری از سخنانشان فرمودند: ما با نقد و انتقاد مشکلی نداریم و طنزپردازان باید وارد عرصه‌های مختلف شوند.

احمدی به برخی موارد مطرح شده اشاره و عنوان کرد: در این دیدار برخی از طنزپردازان کشور مواردی را در راستای مظلومیت طنز مکتوب و به حاشیه رانده شدن نشریات طنز مطرح کردند. اغلب نظرات درباره طنزنویسی در ایران بود.

جمعی از شاعران طنزپرداز، پنجشنبه ۲۷ تیرماه با حضور در دفتر مقام معظم رهبری با معظم له دیدار کردند. در این دیدار طنزپردازانی از رسانه‌های کشور نیز حضور داشته و برخی به شعرخوانی پرداختند، اما عمده جلسه به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات پیرامون وضعیت کنونی طنز در کشور گذشت.

در این جلسه، علیرضا جاویدنیا از طنازپردازان و نقش‌آفرینان رادیو در برنامه‌هایی مثل «صبح جمعه با شما»، عباس احمدی، صابر قدیمی، مهدی استاد احمد، حجت‌الاسلام مهدی پرنیان، امید مهدی‌نژاد، محمدحسین مهدویان، عبدالرضا قیصری، قاسم رفیعا، علی دوستی، شهرام شکیبا و... به دبیری ناصر فیض حضور داشتند. (اینجا بخوانید)
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار