کد خبر: 962517
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
12 هزار نویسنده و 38 هزار مربی ورزش زن
مسوول بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۹۰ درصد مردم، مقید و متعهد به حجاب و عفاف هستند.

 مينو اصلانی در جمع زنان در تبریز با بیان اینکه هزار گروه جهادی متشکل از دختران جوان در بخش‌های مشاوره تحصیلی، کمک به مناطق محروم فعالیت کرده است، گفت: 3 هزار مهد قرآن در مساجد تشکیل شده‌اند که تربیت نسل صالح از طریق مسجد و کادرسازی آینده اسلامی را انجام می‌دهند. 

وی، به فعالیت‌های پژوهشی انجام گرفته در بسیج زنان اشاره کرد و گفت: با احصاء شاخص‌ها، در روزهای آتی، شاخص‌های خانواده تزار انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد. 


7 هزار زن شهید در کشور

اصلانی بیان کرد: در بخش فرهنگی نیز برپایی کنگره شهدای زن برای ۷ هزار زن شهید کشور و راه‌اندازی سایت زنان شهید انجام گرفته است که تمام مشخصات جمع‌آوری شده در آن سایت دایر می‌باشد. 


۲۷۰ شبکه علیه حجاب و عفاف ماهواره‌ای در حال فعالیت هستند

وی متذکر شد: ۲۷۰ شبکه علیه حجاب و عفاف ماهواره‌ای در حال فعالیت هستند که ما در این زمینه کارشناس فضای مجازی تربیت کرده‌ایم که اراده و عزم ملی را می‌طلبد.

اصلانی با بیان اینکه قبول داریم مشکلات اقتصادی علت ازدواج‌های دیرهنگام است، تصریح کرد: فرهنگ ازدواج به موقع و آسان موضوعی است که باید در جامعه تبیین شود ولی در کنار آن باید به فطرت و آموزه‌ای دینی خود برگردیم و نباید انتظار زیادی از دولت داشت.
 

12 هزار نویسنده و 38 هزار مربی ورزش زن در کشور

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار زن نویسنده و ۳۸ هزار مربی ورزش زن در کشور داریم. 

اصلانی با اشاره به اهمیت موضوع حجاب و عفاف گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۹۰ درصد مردم، مقید و متعهد به حجاب و عفاف هستند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر