کد خبر: 962375
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
پسر جوانی که به اتهام قتل پدرش بازداشت شده مدعی است سرزنش‌های مقتول به خاطر بیکاری‌اش انگیزه‌ای برای ارتکاب جنایت بوده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۱:۴۰ صبح روز یک‌شنبه شانزدهم تیرماه قاضی کامران رضوانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۴۸ انقلاب از قتل مرد میانسالی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمان مسکونی در کوچه شمس حوالی خیابان وصال بود با جسد غرق به خون مرد ۶۰‌ساله‌ای به نام فرزاد روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول که در همان نزدیکی محل زندگی‌اش عینک‌فروشی داشته همراه پسر و همسرش در این خانه زندگی می‌کرده‌است.
همچنین مشخص شد شب حادثه همسرش به خانه دخترش رفته و مقتول همراه پسرش تنها بوده است. بدین ترتیب مأموران از پسر مقتول به نام صابر که موضوع را به پلیس خبر داده بود تحقیق کردند. وی در ادعایی گفت: شب حادثه مادرم برای دیدن خواهرم به خانه او رفته‌بود و من و پدرم تنها بودیم. پس از خوردن شام به اتاقم رفتم و در حال گوش دادن موزیک بودم تا اینکه خوابیدم و صبح وقتی بیدار شدم با جسد پدرم داخل پذیرایی روبه‌رو شدم و موضوع را به پلیس خبر دادم. تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت صابر که سال‌ها در کشور امریکا زندگی می‌کرده‌است، چند سال قبل به خاطر بیکاری و بی‌پولی به ایران بر می‌گردد و بعد از آن همیشه با پدرش درگیری داشته‌است. همچنین مأموران در ادامه بررسی‌های محل حادثه با لباس‌های شسته است شده مقتول و فرزاد داخل حمام روبه‌رو شدند که احتمال می‌رفت صابر پس از قتل پدرش لباس‌های خونی را شسته است تا مأموران پلیس را فریب دهد. بنابراین کارآگاهان پلیس صابر را به عنوان مظنون دستگیر کردند.
متهم ابتدا در بازجویی‌ها قتل پدرش را انکار کرد، اما پس از چند روز به قتل پدرش اعتراف کرد. وی گفت: پس از اینکه از امریکا به ایران آمدم به خاطر اینکه بیکار و معتاد بودم همیشه با پدرم درگیری داشتم به طوریکه او گاهی مرا کتک می‌زد. به همین سبب از پدرم کینه داشتم تا اینکه آن شب من و پدرم در خانه تنها بودیم و تصمیم به قتل او گرفتم. آن شب پدرم به حمام رفت و وقتی از حمام بیرون آمد با چاقو از پشت به او حمله کردم و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساندم.
سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی پایتخت درباره این حادثه گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار