کد خبر: 962354
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
مدیرمسئول جوان:
منافقین جزو حزب باد هستند و این موضوع را می‌توان از بودن با صدام تا ایستادن در کنار ترامپ متوجه شد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: دکتر عبدالله گنجی درباره علت انتشار تصاویر اعضای گروهک منافقین در حال تقابل سایبری با ایران، به رادیو گفتگو گفت: آن‌ها با انتشار این تصاویر قصد دارند نشان دهند، ما همچنان با جمهوری اسلامی ایران در حال جنگ هستیم و تنها نوع جنگیدن تفاوت کرده است و در حوزه جنگ نرم با ایران درگیر هستیم.
وی در برنامه بدون خط‌خوردگی بیان کرد: علاوه برعکس‌ها، ویدیویی نیز منتشر شده که در آن یکی از مسئولان امریکایی در فضای کاری آن‌ها در حال تردد است و منافقین با ایجاد دالان انسانی، به او گل تقدیم می‌کنند. یکی از آورده‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، نزدیکی منافقین به امریکا است و این موضوع از آن جهت قابل توجه است که جوهره این افراد بر اساس ادعای خودشان، چپ‌گرایی بود، اما امروز این افراد جزو حزب باد هستند و دو واژه ایدئولوژیک و مبارزه، شعار‌هایی بود که در بستر زمان تغییر کرده و این موضوع را می‌توان از بودن با صدام تا ایستادن در کنار ترامپ متوجه شد.
این تحلیلگر مسائل سیاسی عنوان کرد: آنچه ما از انتشار تصاویر کمپ‌های گروهک منافقین در آلبانی متوجه می‌شویم، این است که امریکایی‌ها تلاش می‌کنند یک گروهک تروریست آدمکش را به عنوان یک جریان اجتماعی معرفی کنند و این‌گونه وانمود می‌کنند که این افراد دست به اسلحه نبرده‌اند و مبارزه آن‌ها مبارزه مسالمت‌آمیز است و به نوعی دنبال آزادی بیان هستند. بنابراین انتقال منافقین از یک جریان تروریستی آدمکش به یک جریان اجتماعی راهبرد امریکایی‌ها است و تصاویر هم قصد دارد این موضوع را ثابت کند.
گنجی با تصریح بر اینکه امریکایی‌ها قصد دارند چهره منافقین را بازسازی کنند تا با نقاب جدید وارد عرصه شوند، گفت: همچنین این تصاویر نشان می‌دهد در بستر تاریخی خود، زایش نیروی انسانی و جذب نداشته‌اند و همان پیرمرد‌های دهه ۶۰ و ۵۰ همچنان حضور دارند و در این عکس‌ها یک چهره جوان نمی‌بینید و این موضوع گویای زوایای سیاسی و طبیعی در گروهک منافقین است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار