کد خبر: 962278
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
به همت بسیج خواهران انجام شد:
تجمع بزرگ حجاب و عفاف تحت عنوان "حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی" با حضور قریب به ۵ هزار نفر از تمام اقشار جامعه در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

همزمان  با دهه‌ کرامت و هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ عفاف و حجاب به همت بسیج خواهران  سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر و معاونت اجتماعی وسازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در محل بوستان ملت شهرک قائمیه در جوار شهدای گمنام با حضور پرشور بانوان محجبه در تمام رده ها و گروههای سنی از تمام نقاط شهرستان برپا شد.
روح الله مومن نسب کارشناس فضای مجازی طی سخنانی در این همایش اظهار داشت: متاسفانه ابزاری به نام  گوشی همراه در اختیار ما قرار گرفته که آرام آرام حریم را از بین می‌برد و شخص پس از مدتی با تماشای تصاویر در تلفن همراه شکل آن فضا را به خود می‌گیرد .
کارشناس فضای مجازی ادامه داد: حریم مهم‌ترین چیزی است که اگر برآن خدشه وارد شود، حرمت و حیا هم از بین می‌رود و بی حیایی به مراتب از بی‌حجابی هم بدتر است ، دشمن با برنامه های طراحی شده قصد دارد عفت و پاکدامنی را از دختر و پسر و حتی بانوان چادریمان بگیرد.
وی یکی از پیامدهای استفاده از فضای اینترنتی در گوشی های همراه را دچار تنوع طلبی شدن عنوان و تاکید کرد: بسیاری از مطالعات جهان نشان داده که عاقبت  مسیر استفاده بی رویه از اینترنت و فضای مجازی به افسردگی منجر می‌شود و دشمن به دنبال افسرده کردن جامعه ماست.
مومن نسب گفت: طبق تحقیقات صورت گرفته در سال گذشته آمار طلاق، مصرف اینترنت و اینستاگرام در ایران بالا گزارش شده و بیش از ۹۰ درصد طلاق های صورت گرفته در کشور به دلیل ارتباط نامشروع یک طرف با جنس مخالف در نتیجه استفاده ناصحیح از فضای مجازی است.
سخنران تجمع حجاب میراث ایرانی گرایش جهانی با بیان اینکه دشمن برای ما و زندگی و خانواده مان برنامه ریزی می کند تصریح کرد: اگر دشمن برای مبارزه در محل زندگی افراد از سلاح جنگی استفاده نماید، مردم آن منطقه دیگر احساس آرامش و امنیت نمی کنند، متاسفانه با ورود فضای مجازی به درون خانواده دشمن بدون اینکه از سلاح جنگی استفاده کند آرام آرام آرامش را از خانه و خانواده و جامعه گرفته و خانواده ها و افراد جامعه از آن بی اطلاع هستند .
وی بیان کرد : در استفاده از فضای مجازی مراقب حریم باشیم که اگر شکسته شود حرمت و حیا از بین می رود ما هر کجا از خیر دشمن ناامید شدیم پیشرفت کردیم، بنابراین محصولات اینترنتی را که به سهولت در دسترس مان قرار گرفته کنار بگذاریم و از نرم افزارهایی که به اصالت و فرهنگ مان توهین می‌شود استفاده نکنیم و در صورت لزوم از نرم افزارهای ایرانی استفاده کنیم چرا که محصولات نرم افزاری غربی بر مبنای فرهنگ هایی بنا شده که برای پول بیشتر به آدم بیشتری می کشند و قوانین ما را رعایت نمی‌کنند و در آن فضا به اعتقاداتمان بی احترامی می شود.
مومن نسب با اشاره به اینکه اولین دستور در قانون اساسی کشور جلوگیری از مظاهر فساد و تباهی است خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی همه مسئولند و امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه ماست و باید از مسئولین کشور بخواهیم جلوی مظاهر فساد و تباهی را بگیرند، اگر بیش از اندازه از تلفن همراه اندروید و فضای اینترنتی استفاده شود در آینده چیزی به نام خانواده باقی نخواهد ماند و از هم پاشیدن کانون گرم خانواده از اهداف مهم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر