کد خبر: 962249
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
رئیس سازمان بهزیستی کشور
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: افتتاح و بهره‌برداری از ۶۴ پروژه منجر شده تا حضور ۸ هزار و ۸۰۰ نفر افراد دارای معلولیت به صورت روزانه از این مراکز استفاده کنندو یک‌هزا رو ۸۰۲ ظرفیت نیز به صورت شبانه‌روزی برای نگهداری افراد معلول و یا بیماری‌های روانی مزمن و سالمندی افزوده شود.

همزمان با سراسر کشور، ۶۴ پروژه بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی در کشور افتتاح شد.

وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور در افتتاح این ۶۴ پروژه کشوری به صورت ویدیو کنفرانس اظهار کرد: یاد شهید فیاض‌بخش را گرامی داشته و تقارن هفته بهزیستی با دهه کرامت را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از این ۶۴ پروژه منجر شده تا حضور ۸ هزار و ۸۰۰ نفر افراد دارای معلولیت به صورت روزانه از این مراکز استفاده کنند و یک‌هزا رو ۸۰۲ ظرفیت نیز به صورت شبانه‌روزی برای نگهداری افراد معلول و یا بیماری‌های روانی مزمن و سالمندی افزوده می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: با افتتاح این ۶۴ پروژه، مراکز توانبخشی و مراکز شبانه‌روزی نگهداری بیماران روانی و خانه‌های کوچک معلولان اجتماعی و مجموعه‌های اجتماعی‌محور به چرخه فعالیت درمی‌آیند.

وی در پایان بیان کرد: از مدیرکل‌های استان‌های که در سال‌جاری با سیل درگیر بودند نیز تشکر می‌کنیم چرا که تمام توان خود را برای افتتاح پروژه‌های توانبخشی در هفته بهزیستی گذاشته بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر