کد خبر: 962246
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تصویب و موافقت وزارت علوم جهت ایجاد دانشکده فنی حرفه‌ای خواهران اهر برای اولین بار در سطح منطقه ارسباران خبر داد.

بیت‌الله عبدالهی ایجاد دانشکده فنی حرفه‌ای خواهران را برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان علاقمند در رشته‌های فنی حرفه‌ای برای مهارت آموزی و اشتغال آنها مهم ارزیابی کرد. 

 وی تصریح کرد: شهرستان اهر علاوه بر خود شهرستان به شهرستان‌های همجوار نیز خدمات آموزشی ارائه می‌کند که می‌توان با تقویت و ایجاد این‌گونه مراکز آموزش عالی که دارای آموزش‌های تخصصی هستند، بتوانیم  با راه‌اندازی رشته پرطرفدار و متناسب با نیاز بازار کار گام‌های عملی در این زمینه برداریم.

این نماینده مجلس گفت: این شهرستان با جمعیت دانشجویی نزدیک به 7 هزار نفر یکی از شهرهای دانشگاهی و دانشجوپذیر استان است که امیدواریم  یکی از مطالبات مردم منطقه با توسعه مراکز دانشگاهی از جمله ارتقاء دانشکده کشاورزی و تبدیل به دانشگاه مستقل محقق شود.

عبداللهی، از پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبر داد و افزود: دانشگاه فرهنگیان نیز برای ادامه تحصیل فرهنگیان ارسباران ضروری بوده و در تلاش هستیم این دانشگاه نیز در شهرستان اهر راه‌اندازی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر