کد خبر: 962223
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۱
مردی که بعد از طلاق همسر دومش، وی را در جریان رابطه پنهانی مقابل چشم فرزندش با شلیک گلوله به قتل رسانده‌بود، به زودی محاکمه خواهد شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، تابستان‌سال‌۹۶ مأموران پلیس از قتل زن جوانی در یکی از خیابان‌های نظرآباد باخبر و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد زن ۴۰‌ساله به نام مروارید لحظاتی قبل هنگامی که قصد داشته‌است، همراه پسر خردسالش سوار خودرواش شود با شلیک گلوله مرد ناشناسی به قتل می‌رسد.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا اینکه پلیس دریافت زن جوان مدتی قبل از همسر دومش طلاق گرفته و بار‌ها از سوی وی تهدید شده بود. به این ترتیب مأموران احمد ۴۴‌ساله را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند و در نهایت چند روز بعد وی را بازداشت کردند. متهم با اعتراف به قتل در بازجویی‌ها گفت: «از همسرم اولم دو فرزند داشتم و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه او به ام‌اس مبتلا شد. سال‌ها از او مراقبت کردم و در این مدت خیلی اذیت شدم تا اینکه با مروارید آشنا شدم و او را صیغه کردم.» متهم ادامه داد: «بار اول که با هم صحبت کردیم گفت معلم است. تازه از همسرش جدا شده و صاحب یک فرزند است. به همین خاطر او را صیغه کردم و بعد از مدتی که به او علاقه‌مند شدم به خواستگاری‌اش رفتم و او را عقد کردم. در این مدت برایش ماشین و خانه خریدم و زندگی خوبی داشتیم تا اینکه او مرا با حرفی غافلگیر کرد و گفت می‌خواهد جدا شود! من که شوکه شده بودم، گفتم علتش چیست که او بهانه فرزندش را گرفت و گفت به خاطر او قصد دارد دوباره با شوهر اولش زندگی‌اش را شروع کند.» متهم در خصوص قتل گفت: «خیلی التماس کردم تا او را از تصمیمش منصرف کنم، اما بی‌فایده بود تا اینکه بالاخره از هم جدا شدیم. بعد از چند ماه اتفاقی او را با یکی از آشنایانمان که پسر ۲۰‌ساله بود، دیدم و فهمیدم با هم رابطه دارند و قصد ازدواج دارند. شوکه شدم و وقتی فهمیدم این همه مدت دروغ گفته‌است، از او خواستم از این تصمیم منصرف شود و به زندگی برگردد، اما قبول نکرد و از من شکایت کرد تا دیگر مزاحمش نشوم. همین انگیزه‌ای شد تا نقشه قتل او را طراحی کنم. روز حادثه همراه یکی از دوستان به نزدیکی محل کار او رفتیم و وقتی مروارید با فرزندش سوار ماشین شد اسلحه‌ای که همراهم بود دستم گرفتم و یک تیر به سمت او شلیک کردم و سپس با دوستم فرار کردیم.»
با اقرار‌های متهم، دوست وی نیز بازداشت شد، اما در بازجویی‌ها گفت از نقشه قتل اطلاعی نداشته است. بنابراین وی تبرئه و آزاد شد. پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. بنابراین متهم به زودی در آن شعبه محاکمه خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار