کد خبر: 962087
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد
فرمانده انتظامی استان البرز از فعال شدن گشت‌های کنترل نامحسوس پلیس راهنمایی و رانندگی ، در معابر درون و برون شهری استان البرز خبرداد

سردار عباسعلی محمدیان در آیین آغاز به کار گشت های کنترل نامحسوس در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین هدف استفاده از این خودروها، کنترل تخلفات و کاهش تصادفات درمعابر درون و برون شهری است و برای این گشت ها از افسران زبده که آموزش های لازم الکترونیکی که در اختیار دارند استفاده شده است.

 وی افزود : سرنشینان این خودروها دارای لباس مجهز، کارت شناسایی، بغل نویسی و نصب چراغ گردون درخودرو است که متخلفان را شناسایی می کنند.

 محمدیان ادامه داد: پلاک این خوردوها شخصی بوده تاخودروهای جلو و عقب که مرتکب تخلف میشوند شناسایی شوند.

 سردار محمدیان خاطرنشان کرد: یکی از علت های تصادف، برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده بوده که با شهرداری مکاتباتی برای ایمن سازی کانالهای عبور عابر پیاده و افزایش پل عابر پیاده انجام شده است و دلیل دیگر بروز تصادفات و تخلفات حادثه ساز نیزتخطی از سرعت مطمئنه است که استفاده ازخودروهای نامحسوس تا حدودی کاهش خواهدیافت.

 وی به مردم توصیه کرد که در مواقع مواجهه باخودروهای گشت نامحسوس حتماً به لباس فرم، کارت معتبر و بغل نویسی خودروها توجه داشته وموارد مشکوک را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار