کد خبر: 962082
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: توسعه فضاها و امکانات ورزشی، حمایت از قهرمانان و تلاش برای نشاط و شادابی بیشتر در جامعه، از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است و هر جا که حضور و ایفای نقش مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی و اداری لازم و اثرگذار باشد، آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرگزاری جوان از بانه، محمد امین‌زاده یکشنبه‌شب در آیین تجلیل از پیشکسوتان و مدال‌آوران رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بانه، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش و ترویج فرهنگ نشاط و سلامت نیازمند همکاری و مشارکت مردم است و خیرین نیک‌اندیش بانه‌ای از جمله ظرفیت‌های مهم موجود در شهرستان هستند که در زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی نیز به یاری ورزشکاران و علاقمندان می‌آیند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: توسعه فضاها و امکانات ورزشی، حمایت از قهرمانان و تلاش برای نشاط و شادابی بیشتر در جامعه، از برنامه‌های اولویت‌دار دولت است و هر جا که حضور و ایفای نقش مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی و اداری لازم و اثرگذار باشد، آمادگی کامل داریم.

امین‌زاده با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه ورزش جذاب و قدرتی بدنسازی و پرورش‌اندام و زیرشاخه‌های آن، خواستار ساماندهی فضاهای متعدد باشگاهی این رشته از جمله در زمینه دارا بودن مجوز و اعتبار فعالیت و همچنین برخورد قانونی با مراکز غیرمجاز و فاقد پروانه فعالیت شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه هم برای قهرمانان ورزشی و هم برای حامیان ورزش، مهمترین عامل و محرک اصلی تلاش و تکاپو است، خواستار تجلیل و تقدیر از خیرین و حامیان رشته‌های ورزشی در مناسبت‌های مختلف شد.

سرپرست فرمانداری و رئیس شورای ورزش شهرستان بانه در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مسؤولان در قبال همه افراد جامعه به ویژه ورزشکاران و قشر جوان مسؤول هستند، خواستار تعیین افرادی به عنوان کارشناس و مشاور در امور ورزشی در دستگاه‌های اجرایی و اداری به منظور پیگیری امورات مرتبط با فضاها تجهیزات و فعالیت‌های ورزشی شهرستان شد.

در ادامه این نشست، جلال مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه، یاسین وجدی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام و جمعی از پیشکسوتان حاضر در جلسه به بیان وضعیت و آمار ورزشکاران فعال، موفقیت‌های به دست آمده در عرصه های استانی و کشوری و مهمترین مشکلات، چالش‌ها و نیازهای موجود در این زمینه پرداختند.

در پایان این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری بانه برگزار شد، با اهدای لوح یادبود و هدایایی از ۱۴ نفر از پیشکسوتان و مدال‌آوران هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بانه قدردانی شد.

در حال حاضر هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بانه در ۶ کمیته شامل پرس سینه با لوازم، پرس سینه بدون لوازم، پاورلیفتینگ، دولیفت، مچ‌اندازی و بادی کلاسیک مشغول فعالیت هستند و و مردان و زنان ورزشکار در این رشته جذاب، در سال ۹۷ موفق به کسب ۴۲ مدال رنگارنگ و ارزشمند شامل ۱۶ مدال طلا، ۱۴ نقره و ۱۲ برنز شده‌اند.

انتهای پیام/2330/84

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر