کد خبر: 962006
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
رضا رویگری بعد از ۱۰ سال دوری از صحنه تئاتر حالا با همراهی همسرش به ایفای نقش می‌پردازد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: رضا رویگری بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که طی یک دهه گذشته از تئاتر فاصله گرفته بود، درباره بازگشت مجدد خود و ایفای نقش بر صحنه تئاتر گفت: آخرین بار تابستان سال ۸۸ با نمایش «مرغ مینا» به کارگردانی تاجبخش فناییان و در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفتم و از آن زمان تا امروز در هیچ اثری به ایفای نقش نپرداخته‌ام.

وی با اشاره به بازگشت خود به صحنه تئاتر بعد از ۱۰ سال دوری، افزود: قرار است با نمایش «حسن کچل» نوشته زنده‌یاد علی حاتمی به صحنه تئاتر بازگردم.

رویگری با بیان اینکه حضور در اثری به قلم زنده‌یاد علی حاتمی انگیزه بالایی به او برای حضور مجدد بر صحنه تئاتر داده، درباره زمان و مکان اجرای این اثر نمایشی توضیح داد: این اثر با کارگردانی امید اسدی و در تماشاخانه خصوصی «ایران تماشا» به صحنه می‌رود و قرار است از ۵ مرداد اجرای عمومی این اثر نمایشی را شروع کنیم.

این بازیگر با سابقه تئاتر در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه نمایش «حسن کچل» اثری موزیکال است، اظهار کرد: قرار است در نمایش «حسن کچل» همسرم تارا کریمی نیز به ایفای نقش بپردازد و در این نمایش با همسرم همبازی هستم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار