کد خبر: 961957
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
سرویس ایران جوان آنلاین: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از راه‌اندازی سامانه جامع انبار داری در این شرکت خبر داد.
علیرضا جزء‌قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه جامع انبارداری در شرکت آبفای استان زنجان راه‌اندازی شده و تمام امورات آب و فاضلاب استان با این سامانه لینک شدند.
وی اظهار داشت: با اجرای این طرح و ارتباط انبار‌های شرکت از اقلام موجود از خرید محصولات و دارایی‌های که در سایر انبار‌ها موجود است پرهیز خواهد شد. این مسئول افزود: انبار اقلام ضایعاتی نیز دیگر بخش سامانه انبار‌های شرکت آبفای استان زنجان است که با راه‌اندازی این سامانه، انبارداری، ضایعات و اموال مازاد شرکت ساماندهی و برای ارزش افزوده آن برنامه‌ریزی خواهد شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: ضایعات شرکت آبفا از ارزش بالایی برخوردار بوده و قدرت نقد شوندگی بالایی نیز دارد که با راه‌اندازی سامانه انبار ضایعات این اقلام به عنوان دارایی‌های شرکت سامان خواهد یافت.
جزء قاسمی دیگر اقدام در حوزه انبار‌های شرکت آبفای استان زنجان را راه‌اندازی انبار‌های بحران عنوان کرده و گفت: در این انبار‌ها با ذخیره‌سازی اقلام یدکی حساس، در مواقع مورد نیاز مشکلی از بابت تأمین این کالا‌ها وجود نخواهد داشت. وی تأکید کرد: در سال‌جاری تمرکز شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر روی ساماندهی انبار‌های روباز است تا از فرسودگی و استهلاک کالا‌های موجود در این انبار‌ها پیشگیری به عمل آید. این مسئول با اشاره به ضرورت تجهیز انبار‌های شرکت آبفای استان زنجان به امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز جهت روزآمدی گفت: امسال خرید یک دستگاه جرثقیل، تجهیزات اندازه‌گیری و بسته بندی برای انبار مرکزی زنجان در دستور کار قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار