کد خبر: 961932
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: در ایام تابستان در مناطق 15 گانه شهر بیش از 400 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، قدرت اله نوروزی ضمن تبریک میلاد آفتاب مهربانی امام رضا(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: به معاون فرهنگی شهرداری تاکید کردیم که این برنامه ها در همه نقاط شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار اجرا شود که خوشبختانه برنامه ریزی ها نیز در همین راستا انجام شده است.  

وی افزود: امروز به مناسبت دهه کرامت در منطقه 9 اصفهان یک مجموعه ورزشی که به صورت ویژه بازسازی و تجهیز شده است را در اختیار شهروندان این منطقه قرار خواهیم داد. امیدوارم جوانان و مردم منطقه 9 از این مجموعه ورزشی که بعد از چند سال بازسازی شده است به خوبی استفاده کنند. 

وی ادامه داد: همچنین در این منطقه عملیات اجرایی احداث خیابانی حدفاصل اتوبان شهید خرازی و شهید حجازی آغاز می شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در فصل تابستان شهرداری اصفهان بیش از 500 برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت در سطح شهر طراحی کرده است، گفت: بیش از 400 برنامه مربوط به مناطق است. ویژه برنامه های «تابستانه» در پارک های سطح مناطق 15 گانه با برنامه ها و مسابقات ورزشی و تفریحی اجرا می شود. 

نوروزی در ادامه گفت: از همه موتورسوارها می خواهم برای تامین آسایش و امنیت خانواده ها در پارک های حاشیه رودخانه زاینده رود، از ورود به پارک ها خودداری کنند، در همین رابطه روز گذشته با معاون خدمات شهری و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفتگو کردم تا در اولین فرصت برای امنیت بیشتر مردم اقدامات پیشگیرانه را اجرایی کنند.

وی افزود: امیدوارم مردم و به ویژه موتورسواران بیشترین همکاری را با ما داشته باشند تا پارک ها به محلی امن برای خانواده ها به خصوص سالخوردگان و کودکان تبدیل شود. 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر