کد خبر: 961900
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه هدف تمام ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: امنیت پایدار درونی بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست شورای اداری شیروان اظهار کرد: در چهل سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی فراز و فرود‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است و ما باید قدردان خون‌های ریخته شده شهدا و مردمی که پای انقلاب ایستاده‌اند، باشیم و بدانیم هر کدام از این اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی می‌توانست یک کشور و حکومت را از پای در بیاورد. وی ادامه داد: استکبار جهانی و کشور‌های مرتجع منطقه روزشمار‌های فراوانی برای از بین رفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص کرده‌اند و سال گذشته ادعا داشتند مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، اما امروز چهل سالگی انقلاب را پشت سرگذاشته ایم.
وزیر کشور در ادامه سخنان خود گفت: هدف استکبار جهانی ضربه زدن به تمدن اسلامی و تقویت خشونت و تروریست و نشان دادن جلوه بد از اسلام است تا از گسترش اسلام واقعی که امروز طرفداران زیادی دارد جلوگیری کند. عبدالرضا رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی مرجع حل اختلافات منطقه است و اگر اقدامات کمکی ایران نبود امروز وضعیت برخی از کشور‌ها مشخص نبود. وی تأکید کرد: مردم هر کشور به دلیل غیرت، حفظ استقلال، تاریخ و فرهنگ خود در برابر متجاوزان می‌ایستند. رحمانی فضلی تصریح کرد: هدف تمام ناامنی‌های ایجاد شده در منطقه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز عربستان با در اختیار قراردادن پول و امکانات به گاو شیرده امریکا تبدیل شده است. وی تأکید کرد: به رغم تمامی این اقدامات، اما امنیت پایدار درونی بالایی در جمهوری اسلامی ایران برقرار است و مردم و به ویژه جوانان پای این امنیت هستند. نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی از ثبات، وحدت و انسجام بالایی برخوردار است و همه ارکان اداری با برگزاری انتخابات مختلف به مردم سپرده شده است. رحمانی فضلی اشاره کرد: یقین بدانید امسال انتخاباتی با شکوه و در کمال آرامش برگزار خواهیم کرد. وی افزود: در حوزه اقتصادی ما وارث اقتصاد وابسته به نفت و غرب بودیم و در چهل سال گذشته به رغم تلاش‌ها و کار‌های بزرگ انجام شده، اما سازوکار خوبی برای تأمین منابع مالی مستقل از نفت ایجاد نشده است. رحمانی فضلی افزود: امروز در حوزه معاملات نفتی و مبادلات بانکی تحت فشار هستیم، اما با راهکار‌هایی که می‌دانیم صادرات نفت را انجام می‌دهیم و یقین بدانید به زودی این دوران به پایان می‌رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار