کد خبر: 961883
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
بازهم خبری تائید خادم، دبیر و جدیدی نیست
کاندیدا‌هایی که تاکنون برای حضور در مجمع کشتی احراز صلاحیت دریافت کرده اند، معرفی شدند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: این اسامی در حالی اعلام شده‌اند که امیررضا خادم، عباس جدید و علیرضا دبیر هم برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند، اما صلاحیت آن‌ها تائید نشده است. باید دید تا روز چهارشنبه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آن‌ها هم تائید می‌شوند یا نه.
عبدالمهدی نصیرزاده یکی ازکاندیدا‌های تایید شده برای مجمع انتخابات فدراسیون کشتی در گفتگو با " جوان آنلاین" گفت: قطعا مجمع انتخابات فدراسیون کشتی ساعت ۱۰ صبح روز چهار شنبه ۲۶ تیرماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. نماینده‌ها معرفی شده و قرارنیست تحت هیچ شرایطی به تاخیر بیفتد.
وی در پاسخ به سئوال " جوان آنلاین" مبنی بر اینکه چرا وزارت ورزش درباره تائید یا عدم تائید ۳ کاندیدا شفاف سازی نمی‌کند اظهار داشت: اطاع خاصی در این باره ندارم شاید ملاحظاتی مد نظر است، اما آنچه مشخص است و شخصا درباره اش با صالحی صحبت کردم اینکه انتخابات ۲۶ برگزار خواهد شد. کشتی نزدیک ۹ ماه است که با سرپرست اداره می‌شود و با توجه به نزدیک بودن المپیک قطعا هر کسی که ریاست فدراسیون را در دست گیرد کار سختی پیش رو خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه برنامه هایم حول سه محور عمده خواهد بود خاطر نشان کرد: اول: پرداخت بدهی‌ها و آوردن منابع مالی خوب و قابل اتکا و اعتماد با کمک دو بانک و حامیان مالی خصوصی. (سالانه ۶۰ میلیارد جذب منابع به گفته نصیرزاده فدراسیون کشتی خواهد داشت)

دوم: حفظ قهرمانان ملی و تقویت آن‌ها برای موفقیت در المپیک ۲۰۲۰ با تمام امکانات علمی و فنی و مالی و تدارکاتی جهت موفقیت در المپیک توکیو

سوم: استقلال بخشی به کمیته‌های فدراسیون و استفاده از نیرو‌ها و توانمندی تمامی افرادی که خاک کشتی را خورده اند و یک دنیا تجربه دارند.
***
 
اسامی کاندیدا‌هایی که تاکنون از سوی مراجع ذیصلاح برای نامزدی ریاست فدراسیون کشتی احراز صلاحیت شدند به ترتیب حروف الفبا به شرح ذیل معرفی می‌گردند:

۱. عبدالمهدی نصیرزاده
۲. جاسم امیری
۳. حمید بنی تمیم
۴. علی اکبر جیره سرایی بازار کرد
۵. محمدرضا صالحی
۶. سید اصغر آزوره 
ضمناً اسامی سایر کاندیدا‌ها در صورت اعلام مراجع ذیصلاح متعاقباً اعلام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار