کد خبر: 961700
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
به منظور تأمین نظر رهبر انقلاب مبنی بر جوانگرایی
امام جمعه بندرعباس امروز درحالی از مردم این شهر خداحافظی کرد که بندرعباسی ها، آخرین نماز جمعه خود را به امامت وی اقامه کردند.
سرویس سیاسی جوان‌آ‌نلاین: آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، امروز جمعه ۲۱ تیرماه سال‌جاری، آخرین خطبه نمازجمعه بندرعباس را ایراد کرد.

وی افزود: امروز، آخرین خطبه‌ام به عنوان امام جمعه در استان است و هیچ دلیل خاصی بر نبودنم در این سنگر نیست جز تصمیم رهبری معظم انقلاب. نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها تغییر می‌کنند و نظر رهبری بر جوان‌تر بودن نمایندگان‌شان در استان‌هاست.

امام جمعه بندرعباس در آخرین خطبه نماز جمعه خود در این شهر تاکید کرد: در هر جایگاه دیگری که باشم نسبت به رسیدگی به هرمزگان عزیز مضایقه نخواهم کرد.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده به عنوان جانشین بنده و نماینده، ولی فقیه در هرمزگان انتخاب شده است و همه موظف به حمایت از ایشان هستیم و بنده هم اگر به بندرعباس بیایم، نماز را به امامت وی اقامه خواهم کرد.

وی اضافه کرد: حال که از استان می‌روم از هیچ کس دلخوری ندارم. هرگز برای انتقام و یا سرزنش دیگران، مطلبی در خطبه‌ها بیان نکرده ام، الا اینکه در مواردی احساس تکلیف کردم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار