کد خبر: 961658
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان:
اصفهان- سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۷۰ هزار نفر در جشنواره رضوی شرکت کردند که رشد ۱۴۰ درصدی را برای استان اصفهان به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،امیر هلاکویی اظهار داشت: نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اسلامی همزمان در سراسر کشور برگزار و استان اصفهان با حضور شایسته در این رقابت‌ها شرکت کرد.

وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی دو هدف شناسایی آثار فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت و بسط و گسترش سیره اهل بیت از با توسعه کتاب و کتابخوانی در موضوع‌های حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع) و حضرت شاه چراغ (ع) را دنبال می‌کند و در هر دوره داستان زندگی یکی از ائمه اطهار به این مجموعه افزوده خواهد شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان ابراز داشت: جشنواره رضوی در دو قالب فردی و خانوادگی و در چند شیوه اعم از پویش کتابخوان رضوی، شیوه الکترونیکی، کتابخوانی مکتوب و چند گزینه‌ای در سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با اشاره به معرفی ۱۲ عنوان کتاب در سه فرمت چاپی، صوتی و الکترونیکی ابراز داشت: در هفتمین دوره جشنواره رضوی ۱۰ هزار نفر شرکت کردند که در سال بعد به ۲۰ هزار نفر رسید؛ در هشتمین دوره شرکت کنندگان به ۳۰ هزار نفر رسیدند.

هلاکویی بیان داشت: امسال بالغ بر ۷۰ هزار نفر در جشنواره رضوی شرکت کردند که رشد ۱۴۰ درصدی را برای استان اصفهان به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در قسمت الکترونیکی ۴۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند، تاکید کرد: در یک ماه آینده از برندگان جشنواره در سه سطح اختتامیه شامل شهرستانی، مرکز استان و ملی با جوایز نفیس و ارزنده تقدیر خواهند شد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
سلام بسیار عالی اگر امکان دارد اسامی برندگان را در سایت قرار دهید. ممنون . برای این مسابقات زحمت بسیاری کشیدم .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر