کد خبر: 961403
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
روز‌های پر کار مشاور رئیس‌جمهور پای توئیتر
حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، دیروز چند متن تند و انتقادی علیه سریال «گاندو» در توئیتر منتشر کرد. وی چند روزی است که روی «گاندو» تمرکز کرده و غیر از این سریال به موضوع دیگری نپرداخته است.
هادی عسگری
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: با وجود اتمام سریال هیجان‌انگیز «گاندو» و استقبال خوب مردمی از این سریال، گویا یک نفر در بدنه دولت هست که هیچ دل خوشی از این سریال ندارد و او کسی نیست جز حسام الدین آشنا که یکی از نمایندگان دولت در شورای نظارت بر صداوسیماست. وی یکی از منتقدان جدی محتوای سریال «گاندو» بوده است و هر چه این سریال به قسمت‌های پایانی خود نزدیک‌تر شد، بر دامنه انتقاد‌های آشنا اضافه شد. این انتقادات به حدی بود که آشنا روز گذشته در حالی که پخش سریال «گاندو» به پایان رسید، چندین توئیت با محتوای نقد و نفی سریال «گاندو» منتشر کرد.
در یکی از توئیت‌های منتشر شده توسط حسام‌الدین آشنا، وی در واکنش به پخش ویدئوی مناظره تلویزیونی‌اش با صفارهرندی و دفاع از جیسون رضائیان (در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما) و ارتباط آن با سریال «گاندو» نوشته است: «هنوز هم حرفم همان است. این سریال چیزی بیش از ادعا‌های قبلی نداشت.»
حساسیت بیش از حد حسام‌الدین آشنا بر نقد سریال گاندو، حتی باعث شد تا دیروز توئیت‌های زیادی با محوریت تحلیل رفتار مشاور رئیس‌جمهور منتشر شود. گویا از نظر کاربران شبکه‌های مجازی، اینکه شخصیتی با یک سابقه امنیتی و جایگاه مهم فعلی در دولت به جای پرداختن به مسائل مهم جامعه توان و تلاش خود را معطوف به زدن یک سریال تلویزیونی کند، عجیب بود. در زمانی که عوامل سریال «گاندو» اعلام کرده‌اند فشار‌هایی روی آن‌ها برای تغییر دیالوگ‌های فیلم بوده است، انتشار توئیت‌های مشاور رئیس‌جمهور و عضو شورای نظارت بر صداوسیما و حمله وی به این سریال این شبهه را به وجود آورده است که چه ارتباطی ممکن است میان فشار‌ها برای سانسور سریال و این توئیت‌های پیاپی وجود داشته باشد؟!
ساخت سریال گاندو نشان داد که برخلاف آنچه برای حسام‌الدین آشنا اتفاق افتاده، بیساری از مردم از دیدن این سریال استقبال و آن را تا آخر دنبال کرده‌اند. پیشنهاد تولید سریال بر اساس دیگر پرونده‌های مهم جاسوسی که مردم در فضای مجازی خواستار آن بوده‌اند، نشانگر ارتباط خوب بینندگان تلویزیون با «گاندو» بوده است. با توجه به اینکه دکتر آشنا در دولت فردی ذی‌نفوذ است می‌تواند دستگاه‌های متمول دولتی را مجاب کند تا حامی ساخت سریال‌هایی با تم امنیتی باشند تا نیازی هم به توئیت‌های متعدد نباشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
5
اقای اشنا تو چرااز پخش نحوه جاسوسی امریکائی ها وشخص جیسون ناراحتی ؟؟؟؟؟
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
2
من نمیدانم وجود امثال این ادم دردولت چه دردی از مردم بر طرف می کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
سئوال : من نمیدانم وجود امثال این ادم دردولت چه دردی از مردم بر طرف می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
گاندو بهترین سریال بود منتظر ادامه اون هستیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار