کد خبر: 961367
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
سرویس ایران جوان آنلاین: طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
بهمن صحرایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در حال حاضر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از به بهره‌برداری رسیدن آن تا دو سال آینده خبر داد. وی در خصوص محل تأمین منابع مالی بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: منابع مالی این موضوع بازسازی تنها از محل نذورات مردمی تأمین می‌شود و تاکنون ریالی از محل منابع دولتی در این زمینه استفاده نشده است. وی با اشاره به روند اجرای طرح توسعه حرم امام حسین (ع) تصریح کرد: این طرح از خیمه گاه امام حسین (ع) در کربلای معلی تا تل‌زینبیه در حال اجراست. رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه مساحت این طرح را بالغ بر ۱۶۰ هزار متر مربع اعلام کرد که در چهار طبقه شامل دو طبقه زیرین و دو طبقه همکف در حال اجراست.
این مسئول پیشرفت فیزیکی این طرح را بیش از ۴۵ درصد اعلام کرد و بیان داشت: تلاش ما این است که طبقات زیرین آماده شود و امسال و در اربعین ۹۸ زائران ما در طبقات زیرین اسکان پیدا می‌کنند. وی این طرح را یکی از طرح‌های جامعی دانست که در قالب آن حرم امام حسین علیه‌السلام بیش از ۱۴ برابر گسترش پیدا می‌کند. صحرایی گفت: ما در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در فاز اول کار بازسازی ۵۰۰ متر از این صحن و‌سرا را پذیرفته‌ایم و امیدواریم با مشارکت‌های مردمی در این کار عظیم سهیم باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار