کد خبر: 961128
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز :
مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز این استان در دستور کار قرار گرفته است.

مهدی مهرور با اشاره به حوادث غرق شدگی در روزهای اخیر افزود: حسب الامر استاندار محترم مقرر گردید تیم های غواصی و نجات غریق آب منطقه ای البرز و تهران در حادثه رودخانه کرج و سایر رودخانه های استان به صورت مستمر فعال شده و از اتراق مردم در نقاط حادثه خیز جلوگیری نمایند.

وی اظهار داشت: با دستور استاندار محترم جلسات پیشگیری در این زمینه تشکیل شده و در این جلسات انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله نصب بنر های هشدار دهنده واطلاع رسانی در رودخانه ها و سد های البرز و همچنین تهیه فیلمها و برنامه های آموزشی و انتشار در رسانه استانی و ملی مورد تاکید قرار گرفته است.

مهرور تاکید کرد:تیم های امداد هلال احمر باتقویت تجهیزات خود در حوزه رودخانه ها و سدهای این استان تمام تلاش هارا برای پیشگیری از بروز این نوع حوادث بکار گرفته اند.

وی با اشاره به افزایش تیم های گشتزنی در حاشیه رودخانه ها و سدهای استان افزود: مقرر گردید بخشداری آسارا ضمن آموزش افراد محلی نسبت به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای رستوران داران حاشیه رودخانه ها با همکاری سازمان میراث فرهنگی و اتاق اصناف اقدام نمایند.

وی همچنین تاکید کرد: فرمانداریها کرج، ساوجبلاغ و طالقان ضمن برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و توجیح مدیران ذیربط نسبت به هشدار و اطلاع رسانی به مردم اقدامات لازم را صورت می دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار