کد خبر: 960253
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
شهردارکلانشهر کرج خبرداد
شهردار کرج در حاشیه صد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت سکینه (س) به زودی تمام می‌شود، عملیات عمرانی آرامستان بهشت علی (ع) در حال اجرا است.

علی کمالی زاده با اشاره به زمان بهره برداری دومین آرامستان بزرگ شهر ادامه داد: طبق پیش بینی صورت گرفته، این آرامستان تا آخر تیرماه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش چنددرصدی قیمت خدمات سازمان آرامستان‌ها توضیح داد: با توجه به افزایش بهای خدمات مختلفی که این سازمان ارائه می‌دهد، این افزایش قیمت دور از منطق نبوده است.

این مسئول افزود: البته افرادی که به دلیل عدم توانایی مالی از پس پرداخت هزینه کفن و دفن اموات خود بر نمی‌آیند شامل ماده 17 شده و می‌توانند متوفی خود را بدون پرداخت هزینه‌ای دفن کنند.

کمالی زاده ابراز کرد: بدون شک خرید لوازم دفن، حفظ نظافت و پاکیزی قطعات مختلف، نگهداری از فضای سبز، تامین امنیت آرامستان و...هزینه بر است به همین دلیل انتظار می‌رود شهروندان در تامین بخش کوچکی از این هزینه‌ها مشارکت داشته باشند تا سازمان آرامستان‌ها بتواند خدمات مناسبی به انها ارائه دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار