کد خبر: 960088
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه شهدا امروز برای ما پیام جهاد دارند، تصریح کرد: جهاد در سالم‌سازی اخلاقی جامعه، جهاد در سالم‌سازی فضای فکری جامعه، جهاد در بر زمین نماندن منویات ولی امر مسلمین، جهاد در ترویج احکام عبادی و جهاد در دستگیری از شبهه‌زده‌ها از جمله پیام‌های شهدا برای ما است.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در مراسم تشییع شهدای گمنام که با حضور پرشور مردم استان در جوار امامزادگان دوخاتون(س) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: ایشان دانشگاه شکل دادند تا اسلام ناب را معرفی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه اسلام ناب اسلامی است که امام صادق(ع) برای حفظ آن چهار هزار شاگرد تربیت کرد، افزود: دشمنان در زمان ایشان بسیار تلاش کردند تا در دانشگاه او نفوذ کنند اما ایشان با مذاکره و مقاومت قهرمانانه در برابر دشمنان ایستاد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز روز مقاومت جعفری، علمی، معرفتی، عالمانه، همراه با بیداری و هوشیاری است، اظهار کرد: ما باید در پی راه شهدا حرکت کرده و از مکتب جعفری درس بگیریم.
حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه شهدا امروز برای ما پیام جهاد دارند، تصریح کرد: جهاد در سالم‌سازی اخلاقی جامعه، جهاد در سالم‌سازی فضای فکری جامعه، جهاد در بر زمین نماندن منویات ولی أمر مسلمین، جهاد در ترویج احکام عبادی و جهاد در دستگیری از شبهه‌زده‌ها از جمله پیام‌های شهدا برای ما است.
نماینده ولی فقیه در استان با معرفی کتاب «غنا» که محصول 75 جلسه درس خارج مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: در این کتاب رهبر انقلاب غنا را حرام دانسته و به طور مفصل به آن پرداخته است.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: جهاد در سالم‌سازی جامعه از نقدهای غیر عالمانه، جهاد در حفظ روحیه جهاد و شهادت، جهاد در جامعه پویا و پرتلاش و مولد، جهاد در عرصه خدمت، جهاد در عرصه علم و بصیرت، این‌ها همه عرصه‌های جهادی است که پیام این شهدا است.
حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه این شهدا از ما انتظار دارند روحیه ایثار و شهادت در بین‌مان زنده باشد، تصریح کرد: الحمدلله پرچم مقاومت بلند است و زیر پرچم مقاومت عزت شهدایی به این کشور تزریق می‌شود و تمام توطئه‌های آمریکایی از بین خواهد رفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر