کد خبر: 960052
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
سرپرست آب و فاضلاب استان مرکزی
سرپرست آب و فاضلاب استان مرکزی نسبت به شایعه آلودگی آب اراک واکنش نشان داد و گفت: اجازه توزیع آب شرب آلوده در اراک را نمی‌دهیم.

سرپرست آب و فاضلاب استان مرکزی نسبت به شایعه آلودگی آب اراک واکنش نشان داد و گفت: اجازه توزیع آب شرب آلوده در اراک را نمی‌دهیم.

یوسف عرفانی‌نسب سرپرست آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به طرح برخی مسائل درباره آلودگی آب کلانشهر اراک اظهار داشت: طرح چنین موضوعی را رد کرده و آن را تایید‌‌‌ نمی‌کنیم البته شاید آب لب شور باشد اما این با آلودگی آب کاملا متفاوت بوده زیرا آلودگی آب خط قرمز وزارت نیرو در تامین آب آشامیدنی است.

وی افزود: به هیچ عنوان نه شرعا نه عرفا این اجازه را نداریم که آب آلوده را در شبکه آبرسانی توزیع کنیم که البته دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دستگاه بالادستی و ناظر به موضوع و همچنین به عنوان واسط بین مردم و آبفا به طور متداوم درحال رصد فعالیت این شرکت و کیفیت آب توزیعی در شبکه است.

عرفانی‌نسب تصریح کرد: سازمان آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین مجهز به آزمایشگاه‌هایی است که روزانه بحث کیفیت آب و از لحاظ کلرسنجی ماهیانه شیمیایی و هفتگی میکروبی کیفیت آب را کنترل می‌کند.

سرپرست آبفا استان مرکزی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان موضوع آلودگی آب در شبکه آبرسانی شهر اراک و استان مرکزی صحت ندارد و اجازه نمی‌دهیم با توزیع آب آلوده مشکلی و بیماری برای مردم ایجاد شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر