کد خبر: 959873
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
معاون دادگستری کل استان اردبیل:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: کسب رضایت مردم و خدمات‌رسانی به آنان برای دستگاه قضائی استان اردبیل یک امر مهم و اساسی است چرا که در کنار مردم بودن سبب افزایش اعتماد به نفس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یوسف خدادادی در میز خدمت دستگاههای قضایی،اجرایی و انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در قالب استماع از نزدیک محور اصلی دستگاه قضائی اردبیل است چرا که در کنار مردم بودن سبب افزایش اعتماد به نفس و انعکاس بهتر مشکلات خواهد بود.

وی با اشاره به این که کسب رضایت مردم و خدمات‌رسانی به آنان برای ما یک امر مهم و اساسی است گفت: درصدد هستیم در کنار مردم باشیم و به این شکل به سخنان آنان گوش فرا دهیم چرا که این مسئله بدون شک می‌تواند خروجی‌های بهتری را به دنبال خواهد داشت و می‌تواند در حل مشکلات نیز مثمرثمر باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: هر وعده‌ای که توسط دستگاه قضائی داده شود بدون شک اجرایی خواهد شد و دستگاه قضائی حل مشکلات مردم را بیش از هر مسئله‌ای دیگر اولویت قرار داده است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

خدادادی تصریح کرد: برقراری امنیت و عدالت اجتماعی پایدار در سطح استان بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است و در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مثمرثمری داشته باشیم.

وی بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی نیز اولویت اساسی ما است و امید می‌رود تا با رسیدن به یک سطح قابل قبول در همکاری با بخش خصوصی شاهد اشتغال پایدار در استان باشیم و مشکل و معضل بیکاری را در سطح استان اردبیل به حداقل برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر