کد خبر: 959835
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
تا 20 روز آینده و در محدوده مرکزی شهر تبریز
با تصویب شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان شرقی، طرح محدودیت تردد زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر تبریز تا 20 روز آینده اجرا می‌شود.

اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان در دومین جلسه این شورا در سال جاری، موضوع اجرای طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی شهر تبریز را بررسی و با اجرای این طرح تا 20 روز آینده موافقت کردند.

این طرح در راستای مدیریت ترافیک محدوده مرکزی شهر تبریز و به منظور بسترسازی برای اجرای سایر طرح‌های ترافیکی و عمرانی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص این طرح، گفت: اعمال محدودیت زوج و فرد متناسب با شرایط موجود و به منظور سامان‌دهی ترافیک ضروری بوده و با اجرای آن بخشی از مشکلات محدوده مرکزی رفع می‌شود.

جواد رحمتی تاکید کرد: همزمان با فراهم کردن تدریجی زیرساخت‌های لازم برای مکانیزه کردن کنترل ورود به محدوده، اطلاع‌رسانی و درخواست همکاری لازم از طرف شهروندان نیز انجام شود.

وی بر استفاده از تجربیات سایر استان‌ها و نصب تجهیزات و علائم هوشمند در محدوده اجرای این طرح تأکید کرد و دستور داد تا کمیته‌ای برای نظارت و بررسی جزئیات اجرای این طرح تشکیل شود.

رحمتی افزود: حضور فرمانداری تبریز در تصمیم‌گیری مسائل ترافیکی شهر تبریز، می‌تواند ملاحظات اجتماعی احتمالی طرح‌های ترافیکی را نیز مورد توجه قرار دهد.

در این جلسه همچنین به منظور تسهیل در امور ترافیک و تسریع در روند تصمیم‌گیری، با انتقال بخشی از اختیارات شورای ترافیک به کمیته فنی مشترک موافقت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر