کد خبر: 959731
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
فرماندار بیله سوار مغان:
فرماندار بیله سوار مغان گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به مناطق عشایری شهرستان مرزی بیله سوار مغان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسن قبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار برای تداوم و سرعت بخشی به پروژه‌های آبرسانی در منطقه آج اشمه بخش قشلاق دشت جعفرآباد در قالب خط انتقال آب به طول ۱۰ کیلومتر به صورت جداسازی شده برای مصارف کشاورزی و شرب صرف می‌شود.

وی افزود: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی ارائه شده است و با توجه به اینکه بیشترین عشایر شهرستان در منطقه آج اشمه جعفرآباد ساکن هستند، انتظار می‌رود با اختصاص این اعتبار مشکلات کمبود آب در این منطقه کاهش یافته و رفع شود.

قبادی تشریح کرد: با تکمیل این طرح ۵۰ لیتر در ثانیه آب برای شرب و ۳۵۰ لیتر در ثانیه نیز برای کشاورزی عشایر در این منطقه فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از عشایر شهرستان تسهیلاتی نیز امسال ارائه خواهد شد، گفت: ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره جهت حمایت از جامعه عشایری از محل خشکسالی به عشایر منطقه تخصیص یافته است

فرماندار بیله سوار افزود: چهار میلیارد ریال هم جهت آبرسانی سیار به عشایر منطقه اختصاص یافته و انتظار می‌رود در آینده نزدیک عشایر منطقه از آب شرب تصفیه شده ثابت بهرمند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر