کد خبر: 959713
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
روحانی:
رئیس‌جمهور گفت: در همه داستان‌ها سرخورده شدند. سرخورده شده بودند و اخیرا سردرگم هم شدند. کار‌های عجیب غریبی می‌کنند و من تا الان یاد ندارم کسی و کشوری از این دست کار‌ها کرده باشد
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در جمع مدیران نظام سلامت با اشاره به تحریم‌های آمریکا گفت: کار آمریکا تحریم نیست، کار ضدبشری است، فعالیت‌هایی علیه حقوق بشری است و تمام ملت ایران را تحریم کرده است.

وی افزود: خوشبختانه کار‌هایی که امروز آمریکا انجام می‌دهد به معنای شکست قطعی آمریکاست و در این زمینه تردید ندارم وگرنه هیچ آدم عاقلی این کار را انجام نمی‌دهد. یعنی در هیئت حاکمه و کاخ سفید یک سرخوردگی عجیبی بوجود آمده است، آن هم سردرگمی بزرگ. سرخورده شدند، چون هرکاری می‌کنند به نتیجه نمی‌رسند، چون توقعشان این بود که کشور را ظرف ۲ یا ۳ ماه بهم می‌ریزد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: آن‌ها در همه داستان‌ها سرخورده شدند. سرخورده شده بودند و اخیرا سردرگم هم شدند. کار‌های عجیب غریبی می‌کنند و من تا الان یاد ندارم کسی و کشوری از این دست کار‌ها کرده باشد. این به خاطر سردرگمی بزرگی است دچار ناتوانی شده‌اند.

روحانی با بیان این مطلب که کاخ سفید دچار معلولیت ذهنی شده است به انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا اشاره کرد و افزود: از نظر نظامی کشف پهپاد مشکل است و آسان نیست. پهپاد به دلیل شرایط راداری و آیرودینامیک بودن، کشفش آسان نیست.

وی اضافه کرد: وقتی پهپادشان فضای سرزمینی کشور را نقض می‌کند و در دقایق اول با واکنش ما روبرو می‌شود آن‌ها را عصبانی می‌کند، بیشتر هم از این عصبانی هستند که با سامانه داخلی آن را سرنگون کردیم نه باسامانه اس ۳۰۰ و یا مشابه آن. موشک و رادارش ساخت ایران است، یعنی با رادار ایرانی سرچ و لاک کردیم و با موشک ایرانی آن را هدف قرار دادم و این کار عظیم و بزرگی است. ما دست همه آن‌هایی که این صنعت داخلی را ایجاد کردند در وزارت دفاع و دست همه آن‌هایی که در سپاه از آن بخوبی استفاده کردند می‌بوسیم که کاری عظیم انجام دادند.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به ادعای کاخ سفید در تحریم مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: هیچ حکومتی اگر یک ذره خرد و تدبیر داشته باشد نمی‌آید بالاترین مقام یک کشور آن هم نه‌تن‌ها مقام سیاسی، بلکه مقام دینی، اجتماعی و معنوی نه یک فرد که فقط رهبر ایران است بلکه رهبر عاشقان ایران انقلاب اسلامی و شیعیان در جهان اسلام و در سراسر جهان است را تحریم کند.

وی اضافه کرد: این همه مردم در عراق پاکستان، سوریه، لبنان، افغانستان، کویت، عراق و در سایر کشور‌ها چه شیعه و غیر شیعه علاقمند و عاشق و مطیع مقام معظم رهبری هستند و آمریکایی‌ها آنقدر عقل‌شان را از دست داد‌ه‌اند که می‌خواهند رهبری یک کشور را تحریم کنند که ایشان به آمریکا نیاید؛ خوشمزه است! ما شما را راه نمی‌دهیم بعد می‌گویید شما نیایید؟

رئیس‌جمهور گفت: می‌گویند می‌خواهیم اموال رهبری را تصرف کنیم! اموال او یک حسینیه و یک خانه ساده است. رهبران ما که مثل رهبران بقیه کشور‌ها نیستند که در حساب‌های خارجی‌شان میلیارد‌ها پول داشته باشند که بخواهید آن‌ها را تحریم و تصرف کنید.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار