کد خبر: 959692
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: کردستان جزو استان‌های برتر کشور در ارزیابی فعالیت‌های شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، جلال قلعه‌شاخانی در نودونهمین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، اظهار کرد: در ماه های گذشته عطر و بوی شهدا به برکت کنگره 5400 شهید کردستان در استان و کشور پیچید که یکی از رویدادهای فرهنگی بزرگ در استان به شمار می‌رفت.


وی ضمن تقدیر از بانیان برگزارکننده کنگره ملی 5400 شهید استان ابراز امیدواری کرد که همه ما بتوانیم رهروان صدیقی برای شهدا باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان یادآور شد: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان یک ضرورت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است از دستورکارهای ویژه این جلسه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان بیان کرد: توجه به سیاست‌ها و شرایط امروزی در بحث افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی از مهمترین ضروریات و اولویت‌هایی است که شورای فرهنگ عمومی به عنوان عالیترین مرجع تصمیم‌گیری و سیاستگذاری مسائل فرهنگی در استان باید به آن ورود داشته باشد و جلسات کارشناسی با صاحبنظران طی ماه گذشته در این راستا برگزار شده است.

قلعه‌شاخانی اعلام کرد: اخیرا شورای فرهنگ عمومی کشوری گزارشی به شورای انقلاب فرهنگ عمومی ارائه داده که بررسی عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان‌ها برابر شاخص‌های مختلف بررسی و استان کردستان جزو استان‌های برتر کشور در این ارزیابی بوده است.

وی بیان کرد: تعداد جلسات، تعداد مصوبات، خروجی مصوبات، کارگروه شهرستان‌ها و کارگروه های استانی از جمله شاخص‌هایی بود که مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با اشاره به اینکه پنج جلسه پایانی شورای فرهنگ عمومی به مقوله اقتصاد و اقتصاد فرهنگ اختصاص یافت، یادآور شد: نیاز است مصوبات اجرایی و ارگان‌های متولی نتایج مصوبات را اعلام کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر