کد خبر: 959509
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
انتشار برنامه استعدادیابی کودکان در شبکه نمایش خانگی
برنامـه استعدادیابی کودکان و نـوجـوانان با عنـوان «نوستاره» جهت پخـش در شبکه نمـایش خانگـی و سایت‌های اینترنتی تولید مـی‌شود.
محمدصادق عابدینی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: محسن احتشامی، طراح و کارگردان برنامه «نوستاره» در نشست خبری این برنامه، گفت: در مرحله اول ۹۸ شرکت‌کننده باهم به رقابت می‌پردازند و شرکت‌کنندگان گوناگونی در این میان حضور دارند. در این برنامه جنبه‌های گوناگون هنری، ورزشی و اجتماعی در نظر گرفته شده است. درباره داوران هم تلاش کرده‌ایم از افراد خبره در این میان استفاده شود. احتشامی با اشاره به ضبط برنامه «نوستاره» در جزیره کیش، درباره داوران و مجریان این برنامه، گفت: در این راستا الهه رضایی، بهنام صفاریان و یاسر خاصب به عنوان داور در برنامه نوستاره حضور خواهند داشت. نیلوفر امین‌فرد و مهیار مجیب نیز از مجریان این برنامه هستند. در هر قسمت دو نفر به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند که یکی از آن‌ها را داوران و دیگری را تماشاگران انتخاب می‌کنند.
وی با انتقاد از برنامه‌های استعدادیابی تلویزیون، گفت: این برنامه‌ها محلی برای کشف استعداد نیستند بلکه محلی برای مطرح کردن افراد حرفه‌ای است. کارگردان برنامه «نوستاره» تأکید کرد: به نظرم تنها برنامه واقعی استعدادیابی برنامه‌ای است که در حوزه کشف استعداد کودکان کار کند. احتشامی با اشاره به تفاوت‌های میان برنامه «نو ستاره» و «عصر جدید» گفت: در برنامه «نوستاره» ضربدر‌ها را حذف کرده‌ایم و هیچ کودکی حین اجرای برنامه با ضربدر مواجه نمی‌شود.
وی در جواب به این سؤال که آیا پیش از ضبط برنامه‌ریزی برای کشف استعداد‌ها و تمرین‌های آن‌ها انجام داده‌اید، بیان کرد: از طریق فراخوانی که دادیم برای ما فیلم ارسال شد و هیئت انتخاب آن‌ها را گلچین و انتخاب کردند، اما فعلاً برنامه‌ریزی برای تمرین صورت نگرفته است. احتشامی درباره حضور سلبریتی‌ها در برنامه گفت: من شخصاً به عنوان کسی که کارِ اجرا می‌کنم و مدرس هستم، مخالف حضور سلبریتی در اجرا هستم و هرکس باید در زمینه تخصصی خود کار کند.
در تلویزیون مجری‌ها یکی یکی حذف می‌شوند و هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران جای آن‌ها را در اجرا می‌گیرند. الهه رضایی نیز با اشاره به اجرای محمدرضا گلزار در برنامه «برنده باش» گفت: اگر برنامه‌ای درست ساخته شده باشد دیده می‌شود و اگر قرار باشد برنامه‌ای به خاطر مجری‌اش دیده شود، اصلاً ارزش دیده شدن ندارد. برنامه «نو ستاره» قرار است در ۲۰ قسمت تولید شود و شرکت‌کنندگان آن در دو گروه سنی باهم رقابت می‌کنند. این مجموعه از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار