کد خبر: 959386
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
سارق سابقه دار که در جریان ماجرای سرقت ماجراجویانه به دام افتاده‌بود، پس از انتقال به یکی از دادسرا‌های تهران با سقوط از طبقه دوم به زندگی‌اش پایان داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۱ صبح روز جمعه‌۳۱ خردادماه امسال رهگذران در حال عبور از بزرگراه آیت الله سعیدی بودند که متوجه فریاد‌های کمک خواهی پسر جوانی شدند که داخل خودروی پرایدی در حال حرکت با راننده درگیر شده بود. در حالی رهگذران و رانندگان عبوری قصد کمک به پسر جوان را داشتند که با ضربات چاقوی راننده به شدت زخمی شده بود، همزمان مأموران گشت کلانتری‌۱۵۲ خانی‌آباد از راه رسیدند و راننده خودروی پراید را که چاقویی در دست داشت، بازداشت کردند. نخستین بررسی‌ها نشان داد مرد ضارب سارق است و هنگام سرقت خودروی پراید با پسر ۱۹‌ساله صاحب خودرو درگیر شده و او را با ضربات چاقو از ناحیه دست زخمی کرده است. همچنین مشخص شد متهم سارق سابقه‌داری است که چندی قبل از زندان آزاد شده است. پسر زخمی به مأموران گفت: لحظاتی قبل از حادثه در حالی که من در صندلی عقب خودرو خواب بودم پدرم خودرواش را برای انجام کاری کنار خیابان پارک کرد و از داخل خودرو خارج شد که ثانیه‌هایی بعد متوجه شدم خودرو شروع به حرکت کرد و وقتی به راننده نگاه کردم فهمیدم که او سارق است و به این امید که کسی داخل خودرو نیست دست به سرقت زده است. با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کردم و با رانند درگیر شدم که راننده مجبور شد پس از طی مسافت کوتاهی خودرو را متوقف کند. وقتی خودرو را نگه داشت با چاقو به من حمله و مرا از ناحیه دست زخمی کرد که مأموران گشت رسیدند و او را دستگیر کردند.
متهم پس از انتقال به اداره پلیس گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دیدم خودروی پرایدی در حالی که روشن است کنار خیابان پارک شده است. کنجکاو شدم و به اطراف نگاه کردم که دیدم از راننده خبری نیست که وسوسه شدم و تصمیم به سرقت گرفتم. به سرعت پشت فرمان نشستم و حرکت کردم که تازه متوجه شدم پسر صاحب خودرو در صندلی عقب خواب بوده و از خواب بیدار شده است. او با من درگیر شد که مجبور شدم خودرو را پس از طی ۲۰۰‌متر نگه دارم و بعد هم برای فرار از دست او با او درگیر شدم که در نهایت مأموران مرا دستگیر کردند.

سارق سابقه دار در دادسرا به زندگی‌اش پایان داد
سارق سابقه دار که مرد ۳۷‌ساله‌ای به نام شهروز بود صبح دیروز پس از تشکیل پرونده برای بازجویی به یکی از دادسرا‌های تهران منتقل شد. متهم در حالی که از سوی مأمور بدرقه به طبقه دوم دادسرا منتقل شده‌بود در یک لحظه روی حفاظ آهنی رفت و خودش را به پایین پرتاب کرد و جان باخت.
با اعلام مرگ سارق سابقه دار، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند.
در حالی که بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت سارق که معتاد به مواد مخدر شیشه بوده به قصد خودکشی از روی حفاظ به پایین پریده‌است، بازپرس جنایی به مأموران دستور داد تا دوربین‌های مداربسته محل حادثه که صحنه سقوط متهم را ضبط کرده‌اند مورد بازبینی قرار دهند تا علت و انگیره حادثه به صورت روشن مشخص شود. همچنین بازپرس ویژه قتل دستور داد تا سوابق کیفری متهم فوت شده برای بررسی علت حادثه از سوی پلیس اعلام شود. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مرد فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار