کد خبر: 959382
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
راننده پراید که متهم است در پوشش مسافربری به زنان تعرض می‌کرد سرانجام بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، پرونده‌های تعرض به نوامیس مردم در پوشش مسافربری یک به یک در اداره‌های پلیس تشکیل می‌شود، بدون اینکه انگیزه‌ای برای ساماندهی خودرو‌های مسافربر شخصی وجود داشته باشد، بنابراین تا زمانی که رفتار این دسته از رانندگان به صورت قانونی تحت نظارت قرار نگیرد، نمی‌توان به کاهش این جرائم امیدوار بود. در تازه‌ترین پرونده‌ای که با این موضوع در پلیس تهران تشکیل شده است، راننده پراید مسافربر به اتهام تعرض به پنج‌زن بازداشت شده است.
متهم از شامگاه ۱۲‌آبان‌سال گذشته تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ساعت ۲۱:۵۰‌بود که زن جوانی وحشت زده خودش را به اداره پلیس رساند و علیه مرد شیطان‌صفت اعلام شکایت کرد. او توضیح داد: مقابل ایستگاه متروی نوبنیاد منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در حکیمیه بروم، اما از تاکسی خبری نبود یا تاکسی‌ها بیشتر به دنبال مسافر دربستی بودند تا اینکه یک خودروی پراید مسافربر که چند مسافر سوار آن بودند، توقف کرد. بعد از گفتن مسیرم در صندلی عقب سوار شدم و راننده حرکت کرد. در طول مسیر مسافران پیاده شدند و من و راننده تنها شدیم. لحظاتی که گذشت او ناگهان تغییر مسیر داد و به سمت جاده تلو حرکت کرد. من خیلی زود اعتراض کردم و خواستم توقف کند، اما توجه نکرد و در محلی خلوت با تهدید به من تعرض کرد.
با مشخصاتی که زن جوان در اختیار پلیس گذاشت تحقیقات برای بازداشت راننده پراید به جریان افتاد. بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه شامگاه ۱۴‌آذرماه همان سال شکایت مشابهی به پلیس گزارش شد. شاکی که زنی جوان بود، در شرح ماجرا گفت: ساعت ۲۰:۳۰ در میدان نوبنیاد منتظر تاکسی بود تا به میدان رسالت بروم که یک خودروی پراید مسافربر توقف کرد. بعد از گفتن مسیرم سوار شدم تا اینکه راننده کنار زیرگذر بزرگراه شهید بابایی توقف کرد. متوجه شدم که نیتی شوم دارد که با او درگیر شدم، اما به هر حال او به من تعرض کرد و از محل گریخت. بعد از ثبت شکایت‌های دومین شاکی، کارآگاهان در جریان تحقیقات خود موفق شدند با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخصات خودروی پراید را به دست آوردند. مالک پراید زنی میانسال بود که گفت: خودروی پرایدش در اختیار پسرش قرار دارد، بنابراین پسر او به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز قبل بازداشت شد.
متهم در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد و گفت: در جریان تعرض به زنان نقش نداشته است. متهم، اما وقتی با شاکیان مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف نداشت. در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که سه‌شکایت مشابه علیه متهم مطرح شده‌است، بنابراین سه زن که در جریان حادثه‌های جداگانه از سوی مردی مسافربر مورد آزار قرار گرفته‌بودند به پلیس‌آگاهی منتقل شدند. آن‌ها بعد از مواجهه با متهم او را شناسایی کردند.
سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران گفت: تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در پلیس‌آگاهی تهران در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار