کد خبر: 959066
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
ترامپ در نخستین همایش انتخاباتی خود شعار جدید انتخاباتی سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که روز گذشته [سه‌شنبه]فعالیت ستاد انتخاباتی خود برای سال ۲۰۲۰ را آغاز کرده است از شعار جدید دور دوم رقابت‌های انتخاباتی خود رونمایی کرد.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ شعار «دوباره آمریکا را قدرتمند کنیم» را شعار انتخاباتی جدید خود اعلام کرد. این شعار انتخاباتی با حروف اختصاری (MAGA) بار‌ها در شبکه‌های اجتماعی آمریکا هشتگ شد. این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا برای ستاد انتخاباتی ۲۰۲۰ شعار جدید «عظمت آمریکا را حفظ کنیم» را انتخاب کرده است.

رئیس جمهور آمریکا شب گذشته رسما رقابت انتخاباتی ۲۰۲۰ را با برگزاری همایشی در اورلندو، فلوریدا و اعلام شعار انتخاباتی خود آغاز کرد.

او که بار‌ها عملکرد خود و دولتش را ستوده است، گفت: شعار «دوباره آمریکا را قدرتمند کنیم» بهترین شعار سیاسی در تاریخ آمریکا بوده است، ولی هم اکنون زمان تغییرات فرا رسیده است. شعار جدیدی دارم که واقعا عمل می‌کند و آن «عظمت آمریکا را حفظ کنیم» است.

ترامپ سپس از جمعیت حاضر خواست تا بین این شعار و شعار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ انتخاب کنند. او از جمعیت خواست با تشویق خود میزان حمایتشان را از شعار «دوباره آمریکا را قدرتمند کنیم» اعلام کنند. جمعیت حاضر به مدت ۱۵ ثانیه تشویق کردند. ترامپ سپس از حضار خواست تا با تشویق خود میزان حمایتشان را از شعار «عظمت آمریکا را حفظ کنیم» را اعلام کنند که تشویق حضار ۳۵ ثانیه طول کشید.

ترامپ در حالی شعار انتخاباتی خود را تغییر داده است که این شعار انتخاباتی در ۱۸ ژانویه ۲۰۱۷ دو روز پیش از آنکه ترامپ سوگند یاد کند و ۸۸۲ روز پیش از برگزاری همایش اورلاندو ثبت شده بود.

ترامپ در این همایش اذعان کرد که شکست در انتخابات با شعار جدید او را ناراحت خواهد کرد. با این حال، اعلام کرد او به پیروزی در این انتخابات بسیار مطمئن است.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز ۳ نوامبر ۲۰۲۰ [۱۳ آبان ۱۳۹۹]برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار