کد خبر: 959025
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل به عنوان قطب کشاورزی کشور سالانه 4.5 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ارژنگ عزیزی در کارگروه مشترک همکاری‌های استانی و منطقه‌ ای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان قطب کشاورزی کشور سالانه 4.5 میلیون تن محصولات کشاورزی تولید می‌کند.

وی با اشاره به این که حمایت بخش خصوصی برای توسعه بخش کشاورزی اولویت اساسی است بیان کرد: بزرگ‌ترین مجتمع باغ‌های کشور در استان اردبیل واقع شده است که این مهم برای استان یک ظرفیت محسوب می‌شود و باید به این مهم اهمیت گمارده شود تا بتوانیم در توسعه استان آن طور که باید اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: اتمام مطالعات بزرگ ترین مجتمع گلخانه‌ای کشور در شمال استان اردبیل از مهم‌ترین دستاوردهای ماه بوده و سرمایه‌گذاران آمادگی‌های لازم را در این زمینه برای صادرات محصولات کشاورزی و نیز توسعه برنامه‌های آن دارند که حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

عزیزی تصریح کرد: ظرفیت فرودگاه اردبیل برای صادرات محصولات کشاورزی استفاده می‌شود و با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد استان در معرفی جاذبه‌های متعدد باید در توسعه تعاملات و همکاری‌ها بین بخش خصوصی و دولتی استان اقدامات قابل توجهی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: اردبیل تعاملات خوبی با کشورهای همسایه دارد که حفظ این ارتبازات سبب تقویت و توسعه اهداف مورد نظر در راستای توسعه استان می‌شود که باید در این زمینه  برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران انجام داده شود که این موضوع برای ما اولویت اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر