کد خبر: 958871
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
سرپرست وزارت دفاع آمریکا به دنبال تصمیم کشورش برای اعزام حدود هزار نظامی به منطقه گفت که آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: دولت ترامپ در حالی تصمیم به اعزام حدود هزار نظامی دیگر به منطقه خاورمیانه گرفته است که بهانه اصلی این اقدام، "افزایش تنش با ایران" اعلام شده است.

این تصمیم با انتشار بیانیه‌ای از سوی پاتریک شاناهان سرپرست موقت وزارت دفاع امریکا اعلام شده است. وی مدعی شده است که این نظامیان تنها با اهداف دفاعی به خاورمیانه اعزام می‌شوند.

شاناهان افزود: ایالات متحده به دنبال درگیری و منازعه با ایران نیست. اقدام امروز برای تضمین امنیت و رفاه پرسنل نظامی ما که در سراسر منطقه خاورمیانه مشغول فعالیت هستند، اتخاذ و اجرا شده است و همین طور با هدف حفاظت از منافع ملی ایالات متحده. ما با دقت شرایط را زیر نظر داریم و سطح نیرو‌های خود در منطقه را بر اساس گزارش‌های اطلاعاتی و تهدیدات معتبر، تعدیل خواهیم کرد.

حمله به دو فروند نفتکش طی هفته گذشته در خلیج عمان موجب تشدید اختلافات بین تهران و واشنگتن شده است. آمریکا مدعی شده است که ایران در این حملات دست داشته و جمهوری اسلامی نیز این ادعا‌ها را رد کرده است.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
عجبببببب
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
1
این سیاست کثیف امریکاست که از یکطرف خواهان جنگ نیست و از طرفی تدارکات سنگین با هزینه های سر سام اور ان را به منطقه گسترش میدهد . امریکا فقط منتظر جراغ سبز سه کشور اروبایی از جمله المان و فرانسه و انگلیس است که جهنمی در منطقه ایجاد کند . به همین دلیل در این مقطع باید سیاست عاقلانه از طرف مملکت ایجاد شود و اینکار جناب روحانی و ظریف نیست تا همینجا که عملکرد بسیار ضعیف دولت و مجلس حلقه محاصره را تنگ تر نموده است .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
1
بدنبال درگیری نیستی چون نمیتوانی! نه اینکه نمی خواهی!گذشته ات نشان میده که همیشه. ضعیف کش بوده ای! کشور مورد هدف را خلع سلاح ، افراد موثر را با وعده مقام، پول و دادن اقامت و... اغوا و... سپس ناجوانمردانه نقشه هات را پیاده میکنی اما.. در مورد ایران اشتباه میکنی وخودت را میکنی ویران.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار