کد خبر: 958553
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
شب جذاب و نفس گیر لیگ ملت‌ها در ارومیه
تیم ملی والیبال کشورمان در دومین بازی در هفته سوم لیگ ملت‌ها دیشب در یک بازی جذاب و نفس گیر با حضور پرشور تماشاگران ارومیه‌ای با نتیجه ۳ بر ۲ لهستان را شکست داد تا روند فوق العاده شاگردان کولاکوویچ ادامه داشته باشد.
سعید احمدیان
سرویس ورزشی جوان آنلاین: نبرد عصر دیروز ایران و لهستان در روز دوم هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه، نبرد برنده و بازنده بازی‌های روز اول بود، ایران، کانادا را شکست داده بود و لهستان هم مقابل روسیه شکست خورده بود. تیم ملی والیبال کشورمان بازی با لهستان را هم با همان ترکیب ثابت بازی‌های گذشته آغاز کرد تا سرمربی مونته نگرویی به ترکیب تیم برنده دست نزند. ست اول را بر خلاف پیش بینی‌ها لهستانی‌ها بهتر آغاز کردند و با استفاده از سرویس‌های خوبی که با دریافت مناسبی در زمین ایران روبرو نمی‌شد، وقت اول فنی را با نتیجه ۸ بر ۷ به نفع خودشان به پایان رساندند. در وقت دوم فنی استراحت این اختلاف به ۲ امتیاز رسید تا دو تیم با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به نفع لهستان به استراحت ۳۰ ثانیه‌ای بروند. پس از آغاز مجدد مسابقه بود که ورق برگشت و تیم کشورمان توانست با استفاده از سرویس و دریافت خوب امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کند و در امتیاز ۱۷ از لهستان پیش بیفتد و در پایان ست اول با برتری ۲۵ بر ۲۰ تیم کشورمان به پایان برسد.
ست دوم را لهستان طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدا با استفاده از سرویس که با دریافت ضعیف بازیکنان کشورمان همراه بود، ۶ بر صفر پیش بیفتد و در ادامه با این روند بازی وقت اول فنی استراحت با نتیجه ۸ بر ۳ به نفع کانادا به دست بیاید. تلاش تیم کشورمان در ادامه برای جبران اختلاف ایجاد شده در امتیازات نتیجه‌ای نداشت تا وقت فنی دوم استراحت هم با برتری ۱۶ بر ۱۲ کانادا رقم بخورد. اختاف ۴ امتیازی تا پایان ست ادامه داشت تا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود لهستان تمام شود و دو تیم در ست شماری یک – یک مساوی شوند.
ست سوم را هم ایرن و لهستان پا به پا آغاز کردند، اما از امتیاز ۴ این شاگردان هنین بودند که با ایران فاصله انداختند و وقت اول فنی با حساب ۶ بر ۸ به نفع لهستان به دست آمد، در ادامه لهستان با توجه به دریافت‌های ضعیفی که در زمین ایران صورت می‌گرفت، این اختلاف را بیشتر هم کرد و به ۴ امتیاز رساند، اما در ادامه با دفاع و سرویس‌های محمد موسوی در امتیاز ۱۴ دو تیم مساوی شدند. با این حال وقت فنی استراحت دوم هم با حساب ۱۶ بر ۱۵ برای لهستان به دست آمد. در ادامه با اشتباهات متعدد تیم کشورمان، این لهستان بود که پیش افتاد تا در نهایت این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع لهستان رقم خورد و این تیم ۲ بر یک از تیم کشورمان پیش بیفتد.
ست چهارم را هر چند دو تیم در امتیاز‌های اول با کمترین فاصله آغاز کردند، اما هر چه امتیاز‌های بازی بالای می‌رفت، تیم کشورمان در ستی که کم اشتباه بازیکنان ایران ظاهر شده بودند توانست با لهستان فاصله بگیرد. در حالی وقت اول فنی استراحت ۸ بر ۷ به نفع ایران شد که در وقت دوم فنی تیم کشورمان اختلاف یک امتیازی را با امتیاز ۱۶ بر ۱۱ به ۵ امتیاز رساند. این روند ادامه داشت و لهستانی‌ها که مقهور تیم کشورمان شده بودند در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ واگذار کردند تا دو تیم در ست شماری ۲ – ۲ مساوی شوند و کار به ست پنجم بکشد.
تیم کشورمان در ست پنجم توانست از همان امتیاز‌های اول پیش بیفتد و وقت اول فنی استراحت با اختلاف سه امتیازی با نتیجه ۸ بر ۵ برای کشورمان به دست آمد، این برتری ادامه داشت و در نهایت این ست هم با نتیجه ۱۵ بر ۸ به نفع ایران به پایان رسید تا در پایان تیم کشورمان با نتیجه ۳ بر ۲ لهستان را هم شکست دهد و جایگاهش را در بین تیم‌های بالای جدول لیگ ملت‌ها محکم‌تر کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار