کد خبر: 958457
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
شهردار سنندج گفت: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری به دلیل وجود معارض متوقف شده که رفع معارض این طرح‌ها نیازمند تعامل دوسویه شهرداری با تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، حشمت‌اله صیدی صبح امروز در دیدار با فرمانده  قرارگاه عملیاتی  لشکر 28 پیاده کردستان اظهار داشت: شهرداری بعنوان یک نهاد مردمی نیازمند تعامل و همکاری با مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی است. 

وی بیان کرد: شهرداری در سایه تعامل با دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی می‌تواند خدمات مطلوب‌تری به شهر و شهروندان ارائه کند. 

وی گفت: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری  در برخی مواقع به دلیل معارض متوقف شده که رفع معارض این طرح‌ها نیازمند تعامل دوسویه شهرداری با تمامی دستگاه‌های اجرایی است. 

صیدی افزود: شهرداری سنندج آمادگی لازم برای تعامل و همکاری با تمامی دستگاه‌ها و نهادها از جمله ارتش را دارد و امیدواریم با همدلی و تعامل سازنده بتوانیم مشکلات هر دو نهاد در راستای خدمات رسانی شایسته‌تر به شهروندان را فراهم نماییم. 

وی افزود: سال گذشته این شهرداری بسیاری از مشکلات  تعاونی‌های مسکن را رفع کرد و آمادگی لازم برای رفع مشکل تعاونی مسکن ارتش نیز وجود دارد. 

فرمانده  قرارگاه عملیاتی لشکر28 پیاده  کردستان هم در این دیدار عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی در کمال صداقت می توانند بسیاری از مشکلات و برنامه‌های خود را با یکدیگر حل‌وفصل کنند.


امیر سعید اثنی‌عشری افزود: کارکنان ارتش هم بعنوان شهروند توقع دارند که  از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند. 

وی گفت: با تعامل و برگزاری جلسات مختلف می‌توان مشکلات بین اداری را رفع و قطعا مردم از هماهنگی  و همکاری دستگاه‌ها بهره خواهند گرفت. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر