کد خبر: 958309
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه:
اولین همایش تخصصی اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذارانی از سراسر کشور، 29 خرداد در کرمانشاه برگزار می شود.

وحید شامبیاتی رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این همایش اولین همایش تخصی در حوزه اقتصاد شهری است.

وی افزود: برای برگزاری این همایش هفت محور تخصصی در حوزه های حمل و نقل عمومی، گردشگری شهری، تجارت و بازرگانی، خدمات شهری، فرهنگی و هنری، شهر هوشمند و بازآفرینی شهری تعریف کرده ایم که هر محور پروژه های مهمی در دل خود دارد.

شامبیاتی تصریح کرد: قرار است در این همایش پروژه های مهم در این هفت محور به صورت تخصصی به سرمایه گذاران معرفی شود.

وی افزود: حدود 30 پروژه مهم از جمله مرکز تجارت جهانی غرب کشور، سراب قنبر، مجموعه تفریحی توریستی تاقبستان، پارک شیرین،BRT، مجتمع ایستگاهی قطار شهری، حمل و نقل هوشمند شهری و... در این همایش برای سرمایه گذاران ارائه می شود که ارزش ریالی آنها حدود هزار میلیارد تومان است.

شامبیاتی خاطرنشان کرد: در تالار مذاکرات سرمایه گذاری همایش، هفت میز تخصصی در هفت حوزه سرمایه گذاری همایش دیده شده که کارشناسان در هریک از میزها به تشریح جزییات تخصصی پروژه ها می پردازند.

رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرماشناه با بیان اینکه دعوت از سرمایه گذاران در حال انجام است، گفت: پایش سرمایه گذاران صورت گرفته و سرمایه گذارانی به این همایش دعوت می شوند که بصورت تخصصی در حوزه پروژه های شهری فعالیت داشته اند.


وی افزود: اولویت در دعوت سرمایه گذاران، با سرمایه گذاران داخلی است، اما چند سرمایه گذار خارجی هم به این همایش دعوت می شوند.

به گفته رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه حدود سرمایه گذار مدعو در این همایش حضور خواهند داشت.

شامبیاتی با اشاره به برگزاری این همایش در 29 خرداد امسال گفت: به احتمال زیاد هتل پارسیان محل برگزاری این همایش خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر