کد خبر: 957947
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
سردار غیب‌پرور‌:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان در سراسر جهان تهدید می‌کنند، اما توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار غلام‌حسین غیب‌پرور پیش‌از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با اشاره به اینکه بزرگداست و پاسداشتی با این عظمت و با این ابعاد، کار یک نفر و دو نفر نیست، اظهار داشت: مسلماً چنین مراسم پرشکوهی با عنایت حق‌تعالی، توجه شهیدان خلق و این حرکت در سایه همت همگانی و باور درونی و قلبی مردم شکل گرفت و رخدادی با این عظمت را ایجاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه اقتدار، عزت، ابرو، حیثیت و هرچه داریم از شهیدان است، گفت: باید از این داشته‌ها صیانت شود چراکه پایداری این نظام مقدس به یمن وجود شهیدان ماست.

وی با ذکر اینکه شهیدان اسلام را بیمه کردند و انقلاب را مستمر ساختند، افزود: شهدا در عین حال معما هستند در این عالم و گره‌گشایی از این معما‌ها در قیام قیامت می‌شود.

روایت رئیس سازمان بسیج مستضعفین از وفاداری دختران کردستانی به نظام

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ما شهیدان را نمی‌فهمیم، تصریح کرد: به‌عنوان مثال وقتی می‌شنویم یک دختر ۱۷ ساله کردستانی شکنجه، آزار و اذیت می‌شود، اما باز هم پای دین خدا می‌ایستند تا جایی که تمام رنج‌ها را تحمل می‌کنند، اما از آرمان‌هایشان دست نمی‌کشد، این جانفشانی قابل درک نیست.

وی با تأکید بر اینکه قدر این‌ها را خدا و بندگان خاص خدا می‌داند و از درک ما خارج است، ادامه داد: شهدا به دلیل آنکه آنچه که داشتند در پای دین خدا گذاستند رفیع مقام هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ذکر اینکه انقلاب اسلامی آمد تا بشر امروز را از حقارت دربیاورد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی پدیده جهانی است که به عامه مسلمین جهان عزت دوباره بخشید و هر آزادی‌خواه را در اکناف عالم روحیه مجدد داده و محی‌الدین و مجدالاسلام شد.

وی با اعلام اینکه بدون تردید عزت و آبرو بشر امروز چه مسلمان و غیر مسلمان، از انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب به همه تاریکی‌ها «نه» گفت و به همین خاطر دشمن صف در صف در مقابل امام و انقلاب ایستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اذعان به اینکه دشمن هر کاری که از دستش بر می‌آمد کرد، بیان کرد: ایران اسلامی گواه است بر شیطنت‌های دشمن و کردستان آدرسی مناسب برای ددمنشی و خباثت تمام عیار دشمن است.

وی عنوان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تا به امروز همواره غائله، توطئه و دشمنی کرده، اما چون ریشه انقلاب محکم بود، مردم شجره انقلاب را نگه داشتند و از آن جانانه صیانت و پاسداری کردند.

سردار غیب‌پرور با یادآوری این نکته که کردستان قهرمان ۵۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: نبایستی این تعداد را با جمعیت کنونی قیاس کرد، بلکه باید به نسبت جمعیت اوایل انقلاب مقایسه کرد تا بتوان عمق این فداکاری را درک کرد.

مردم، علما و فرهیختگان کردستان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند

وی با اشاره به اینکه مردمان خوب و فهیم کردستان همراه با علما و فرهیختگانشان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، تأکید کرد: پایداری جمهوری اسلامی مرهون همین جانفشانی‌هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم بی‌هیاهو، گمنام و بی‌نام و نشان در سایه انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی حرکت می‌کنند.

وی انقلاب اسلامی را یک مینیاتور زیبا از جلوه‌های خدمت‌رسانی توصیف کرد و گفت: آنچه که در قالب انقلاب اسلامی به وجود آمده، الگوبرداری از حرکت عظیم پیامبر (ص) برای صیانت از اسلام است و ما نیز بر این امر مفتخریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: ما نیز به برکت حسین بن علی پای انقلابمان ایستاده‌ایم و تا زمانیکه این نهضت راه و مسیر ما باشد، انقلاب زنده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب به یک نیرویی که اضمحلال ندارد تبدیل شده و نمی‌توان با آن مقابله کرد، افزود: دشمنان در سراسر جهان تهدید می‌کنند، اما توان مقابله با ایران را ندارند چراکه انقلاب اسلامی قدرتمند است و کرانه‌های مدیترانه را درنوردیده و جهان شمول شده و همه در مقابل عظمت انقلاب اسلامی سر خم کرده‌اند.

هیچ دشمنی نمی‌تواند روحیه انقلابی ما را سست کند

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه این انقلاب به برکت ولایت فقیه راه نورانی که شهیدان باب آن را گشادند آغاز کرده است، تأکید کرد: با باوری مثال‌زدنی پای انقلابمان ایستاده‌ایم و هیچ دشمنی نمی‌تواند روحیه انقلابی ما را سست کند.

وی با اعلام اینکه در راه پاسداری از انقلاب اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنیم و پای انقلابمان ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: این ایستادگی، درسی است که از شهیدان یاد گرفته‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اذعان به اینکه شهیدان به ما پایداری و ایستادگی در پای دین خدا را آموختند و به ما یادآوری کردند در راه حفاظت از این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، خاطرنشان کرد: کنگره ۵۴۰۰ شهید بدان خاطر برگزار می‌شود که از مکتب شهیدان بیاموزیم و از آنان درس‌آموزی و پندآموزی کنیم.

وی با بیان اینکه شهیدان ثروت معنوی ما هستند که باید از آنان صیانت کرد، یادآور شد: خدمت به مردمی که ۴۰ سال است پای انقلاب مانده‌اند وظیفه تمام کسانی است که بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند.

سردار غیب‌پرور در پایان سخنان خود راه شهیدان را راه ایستادگی و پایمردی، خدمت به مردم و نگاه کردن به سکادار انقلاب توصیف کرد و گفت: هیچ‌گاه کسی که ادعا می‌کند در خط شهیدان است نمی‌تواند نگاهش را از رهبر این حرکت دور کند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار